kategorie:

wszystkie (872) zabawy (583) krzyżyki (575) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 4 kwietnia 2023

Proporczyk z Żonkilami

bardzo wiosennymi kwiatkami, mierzy sobie 13 cm na szerokość i 23 cm na wysokość plus dodatkowe centymetry na sznurki:

(dot. haftu) kanwa 18 ct. biała
mulina Ariadna
wielkość: 36 x 80 xxx
czas ...


Jeszcze migawki z etapów powstawania banerka:





Zawieszka frunie na zabawę Małgosi oraz do KTM:





***
Dziękuję za odwiedziny.
Buziaki!
:)



9 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z proporczykiem, wspaniale dekoracje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik i fajna odmiana zamiast obrazka w ramkach. :)
    Super proporczyk. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny haft i bardzo ciekawy pomysł na dekorację.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie oglądałam ten haft na kartce i widzę, że wszędzie wygląda pięknie:) Proporczykiem mnie zaskoczyłaś, jest cudny! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny ten proporzec!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten proporzec :) Pięknie wykonany haft i pomysł z proporcem. Dziękujemy za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękny motyw, jeszcze raz podziwiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwna rzecz, bo wiem, że pisałam komentarz, a nie ma...
    Proporczyk jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)