kategorie:

wszystkie (873) zabawy (584) krzyżyki (576) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 6 kwietnia 2023

Proporczyki kwiatowe

z Krokusami i Kaczeńcami, jako drugi i trzeci do kompletu:


Tak było w trakcie tworzenia:





Zawieszki fruną na zabawy Małgosi oraz do KTM:





***
Miało mnie tu dzisiaj nie być, ale że udało się skończyć ten komplet, to go Wam pokazałam.
Do soboty!
:)



15 komentarzy:

  1. Wyszła cudowna kompozycja wielkanocna.Radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ozdoby do powieszenia w pokoju. Bardzo ciekawy pomysł na wykorzystanie haftu. Dziękuję za udział w zabawie KTM. Pozdrawiam Joasia ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne takie proporczyki.!Fajnie to wymyśliłaś jako oprawę haftu.
    Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna propozycja na wykorzystanie haftów z Coricamo. Ja ciągle nie mam pomysłu, chciałam jajka, ale jakieś małe rączki pozbyło się moich wstążek, i zapomniało mnie poinformować o tym, już zamówiłam nowe, ale wątpię, czy do świąt dojdą, chyba się skończy na kartkach, ale Twoja propozycja jak na razie mi się nabardziej podoba. Świetnie to wykombinowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne proporczyki ! radosnego świętowania życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne. za mało czasu na net by podziwiać te cuda

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kwiatki, ja uwielbiam krokusy, zawsze jak oglądam zdjęcia to chciałabym zobaczyć je na żywo! są takim pierwszym kolorem po szarej zimie w PL. Kaczeńce za to mają świetny intensywny żółty kolor! super kolekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne są :) dziękujemy za wspólną zabawę z KTM :) Pozdrawiam, Unana

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie śliczne ale krokusy skradły moje serce. Podziwiam te Twoje proporce - super pomysł na prezentacje haftu. Pozdrawiam z KTM

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są! I bardzo pomysłowe, takie prace cenię najbardziej. Dawno mnie u Ciebie nie było ale też blogowanie kulało u mnie ostatnio... bardzo się cieszę, że jesteś w gronie osób bawiących się w tej zabawie ale też zachwycających innych swoimi pracami. Mam nadzieję, że weźmiesz udział w kolejnej edycji zabawy.💐🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwieciście kolorowo i bardzo wiosennie Violu, cudowna ozdoba takie proporczyki 😍
    Serdeczności ślę 🌺🍀🪻🌷😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwieciście kolorowo i bardzo wiosennie Violu, cudowna ozdoba takie proporczyki 😍
    Serdeczności ślę 🌺🍀🪻🌷😊

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)