kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 25 czerwca 2009

Jakbym miała mało rozgrzebanych prac,


zaczęłam nowy obrazek, pierwszy z 3-częściowej serii firmy UB Design Ulrike Blotzheim (zdjęcia z ich strony).



Robi się fajnie, bo wiem, że nie do szuflady. Ramki też już są, w kolorze starego złota z passe-partue w kolorze ecru, więc i kanwę taką wybrałam :)

Co prawda myślałam, że ten obrazek skończę w ciągu 10 godzin, no niestety, jak zwykle przeliczyłam się i robię go już dwa razy tyle czasu, a to jeszcze nie koniec. Zobaczcie same:



5 komentarzy:

  1. Znam te wzory, sa piekne! Tam jest mnostwo cieniowan, faktycznie trzeba troche nad tym posiedziec :-) Ale bedziesz miec sliczne obrazki!

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie bardzo ładna seria, świetny blog, ja też rozpoczynam wiele projektów na raz :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)