kategorie:

wszystkie (587) krzyżyki (383) zabawy (317) mix technik (97) kartki (41) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

czwartek, 25 czerwca 2009

Jakbym miała mało rozgrzebanych prac,


zaczęłam nowy obrazek, pierwszy z 3-częściowej serii firmy UB Design Ulrike Blotzheim (zdjęcia z ich strony).



Robi się fajnie, bo wiem, że nie do szuflady. Ramki też już są, w kolorze starego złota z passe-partue w kolorze ecru, więc i kanwę taką wybrałam :)

Co prawda myślałam, że ten obrazek skończę w ciągu 10 godzin, no niestety, jak zwykle przeliczyłam się i robię go już dwa razy tyle czasu, a to jeszcze nie koniec. Zobaczcie same:



5 komentarzy:

  1. Znam te wzory, sa piekne! Tam jest mnostwo cieniowan, faktycznie trzeba troche nad tym posiedziec :-) Ale bedziesz miec sliczne obrazki!

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie bardzo ładna seria, świetny blog, ja też rozpoczynam wiele projektów na raz :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)