kategorie:

wszystkie (575) krzyżyki (375) zabawy (305) mix technik (92) kartki (41) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

piątek, 18 grudnia 2009

Zawieszki


na choinkę lub stroik. Zrobiłam ich dziesięć i nie wiem czy uda mi się jeszcze jakieś wyhaftować, a chciałabym choć jeszcze sześć...

Tak wyglądają wszystkie razem:



i zbliżenie na jedną gwiazdkę, przynajmniej teraz widać jak się złotem skrzy:



Tak wyglądają zawieszone bez ładu i składu ;) na świeżych gałązkach:



(opis dotyczy 1 szt.)
materiał Unifil DMC ecru
nici Madame Tricot Perle 5 ecru + kordonek złoty
czas 1,3 godz.
rozmiar 12 x 12 bloczków

8 komentarzy:

  1. Ajajaj! Cudne gwiazdeczki! Masz ogromny talent w łapkach!!!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze gwiazdeczki, pięknie się prezentują na choince...podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuję, dziękuję, dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę takie ozdoby hardangerowe! Idea super, a wykonanie maesteria!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kankanko, ja podobne widziałam u Mistrzyni Miranki, tylko Ona robiła inne środki. A te moje znalazłam gdzieś w necie, zdaje mi się, że to część większej całości. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł, prawdopodobnie odgapię na przyszłe święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko nie krępuj się, zresztą ja też go odgapiłam z małą modyfikacją od utalentowanej Miranki (oczywiście też najpierw spytałam o pozwolenie) :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)