kategorie:

wszystkie (594) krzyżyki (386) zabawy (324) mix technik (100) kartki (42) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

niedziela, 25 lipca 2010

Męczę dalej


to tło. Już dawno stało się to nudne, a gdzie tam jeszcze połowa... Przybyła plątanina zielonych krzyżyków nad jednym z kwiatków:



Mało ostatnio wyszywam, źle z moim zdrowiem, latam po lekarzach, część badań wskazało że coś nie tak z sercem, ale to być może wina ogromnej nadczynności tarczycy, o której też nie miałam pojęcia, a lekarze wcześniej nie zwrócili uwagi na wypadające włosy, olbrzymi ból głowy, bardzo wysoki puls, pocenie się, męczenie się samym chodzeniem i chudnięcie (7 kg bez odchudzania i przy zerowych ćwiczeniach). Będę tu sobie o tym pisać, bo może ktoś też coś takiego u siebie obserwuje i nie kojarzy, że to oznaka złego działania organizmu.

Dobrze, że chociaż pogoda stała się normalna, bardziej odpowiednia dla polskiego klimatu :)

7 komentarzy:

  1. Jeszcze sporo pracy przed Tobą, ale już widać efekt :)
    Przede wszystkim zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja Ci tak zazdroszczę tego haftu, że sobie nie wyobrażasz;) Dbaj o siebie bo zdrowie jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. dbaj o siebie! Zdrowie najważniejsze!
    Przy okazji przypomniało mi się, jak to czasu pewnego słabiej się poczułam, z omdleniami łącznie (osłabienie, niedożywienie, troszkę stresów). Po wizycie lekarskiej i licznych badaniach okazało się, że serce źle pracuje i wprowadzono wiele ograniczeń życiowych. Przez jakieś 2 tygodnie stosowałam się, ale samopoczucie było masakryczne, a nawet jeszcze bardziej. Zdeterminowana uznałam - dość! I co? I polepszyło się. Nagle wyzdrowiałam. Serce czasem stuknie - arytmia, poza tym pełnia zdrowia (od jesieni do późnej wiosny, lato doskwiera...), czego i Tobie gorąco życzę.
    Praca super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć. Może faktycznie te objawy są od tarczycy. Moja teściowa miała takie same objawy, do tego ciągle była śpiąca i miała huśtawki nastrojów. Po operacji na tarczycę jest już wszystko dobrze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny i za życzenia zdrowia. Wam też życzę wszystkiego najlepszego :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo tego tła przybyło,podziwiam szczerze bo to olbrzymi obrazek.Wyszycie takiego zajęło by mi chyba lata...życzę dużo zdrówka,pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Powolutku, powolutku, ale widać, że krzyżyków przybywa :)
    Violu, zdrówka Ci życzę i mocno trzymam kciuki za Ciebie! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)