kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 5 grudnia 2011

Karteczka dla dziewczynki


na pierwsze urodzinki:



O ile sam wzorek (wycinek z większej całości) i hafcik bardzo mi się podoba, o tyle oprawa karteczki mi nie wyszła... znowu! ;) Do tego lampa błyskowa wydobyła nawet to, czego gołym okiem nie widać...
Najważniejsze jednak jest to, że Oliwcia, jak tylko zobaczyła zajączka, natychmiast nadstawiała buźkę, by mu dać całusa :)

materiał kanwa 14" ecru
nici mulina Ariadna
czas 5,5 godz.
rozmiar 40 x 40 krzyżyków

10 komentarzy:

  1. Ja tam nie widzę, że nie wyszła, a hafcik bardzo udany na taką karteczkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się oprawa pasuje idealnie chodzi o to żeby skupić się na hafcie:))) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka karteczka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i właśnie o to chodzi, że obdarowanemu się podoba :)
    Tak trzymać

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uważam, że wyszła super! Nawet jeśli dostrzegasz jakieś tam drobiazgi, to i tak one nie mają znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi tam się podoba bardzo w całości ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tą lampą błyskową mam to samo! W realu praca wygląda OK, a zdjęcia pokazują wszystkie niedoskonałości. Mam teraz jedną taką i muszę jeszcze raz przefotografować w świetle dziennym, bo zdjęcia z lampą są okropne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Króliczek jest słodki idealny na pierwsze urodzinki :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)