kategorie:

wszystkie (565) krzyżyki (366) zabawy (295) mix technik (88) kartki (40) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

wtorek, 10 lipca 2012

Czerwone maki


u mnie zakwitły :) Takie trochę pokręcone, nowoczesne... przynajmniej mnie się tak kojarzą.
Początkowo chciałam wyszyć jeszcze dwa hafciki, z innymi kwiatuszkami do kompletu. Plany się czasem zmieniają ;) I być może, zamiast serii obrazków, powstanie tylko jedna karteczka z tymi właśnie makami.
Póki co, hafcik w ramce prezentuje się tak:




materiał kanwa 16" biała
nici mulina Ariadna
czas 6,5 godz.
rozmiar 49 x 67 krzyżyki

Mam też zdjęcie z etapu powstawania, jak widać wyszywałam "parkując" nici:



6 komentarzy:

  1. Maki przepiękne i świetnie dobrana rameczka!
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny obrazek stworzyłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. jak Ci się haftowało metodą parkowania?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny hafcik.
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne, uwielbiam maczki!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)