kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 26 września 2012

Moja Madame Jesienna


przywitała swoją astronomiczną/kalendarzową koleżankę dzisiaj - kilka dni po terminie. Przyczyną było choróbsko, które na prawie cały tydzień pokrzyżowało moje plany robótkowe. A że było tu i sporo do wyszycia, i kanwa drobniuteńka, stąd małe opóźnienie. Najważniejsze jednak, że mam już tę Ślicznotkę :



materiał kanwa 22" biała
nici mulina DMC
czas 72,5 godz.
rozmiar 200 x 218 krzyżyki

Oby jesień za oknem była taka słoneczna i energetyczna, jak ta moja - czego życzę Wam i sobie ;)

22 komentarze:

  1. Piękna :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Jesień prezentuje się ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwa z niej PIĘKNOŚĆ!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, jest ! fantastyczny pomarańcz.. ogrom pracy włożony w ten obrazek! gratulacje, jest Madame Jesienna jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z poprzedniczkami, przepiękny haft!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. super... aż żal że wypisałam się z zabawy, ale dobrze, bo i tak bym nie miała kiedy wyhaftować tej piękności... może kiedyś się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna Pani Jesień :) oby za oknem długo było tak pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kalinko juz chwaliłam na forum
    drugi raz zatem powtórzę
    CUDOWNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie wygląda na tle tej kanwy - prawdziwa moja ukochana jesień

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakże na czasie! Czyż jesień nie jest piękna?!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne są te Madame; a i jesień na razie dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny obrazek ;) Cudownie haftujesz...

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny obrazek ;D Ja zasadzam się na nią, ale coś nie mogę się zebrać ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycająca, aż napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne prace,a ta mnie zachwycila.Sama tez od doskoku wyszywam,musialas sie przy tym niezle napracowac.Pochylam rozczochrano glowe:)
    P.S.Dziekuje za mile komentarze.I przy okazji wesolych swiat.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)