kategorie:

wszystkie (599) krzyżyki (388) zabawy (329) mix technik (104) kartki (42) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

niedziela, 26 stycznia 2014

Betoniarka

pojedzie do "Kołderek za jeden uśmiech". Po drodze odwiedzi Chagę, która organizuje SAL z nagrodami  Firmy "Ariadna".


 materiał kanwa 16ct. biała
nici mulina Ariadna
czas 18 godz.
 rozmiar 99 x 77 krzyżyków


Linki do Ariadny, SAL-u, Kołderek znajdziecie na bocznych paskach mojego bloga. 
Dla wahających się - jeszcze jest czas by przygotować haft dla chorego dziecka.
Zapraszam w imieniu Organizatorów.


Ślicznie dziękuję za liczne komentarze pod ostatnim lodowym postem - miód na serce.
Ciepłe buziaki dla wszystich
:)


14 komentarzy:

  1. Uroczy haft , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. super betoniarka:)) szybko muszę kończyć swoje autko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna betoniara i bardzo fajna akcja!!!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis
    www.manufakturakotekann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak. Zostałam zmotywowana do powrotu ;)
    Widzę, że podobny wybór na SAL jak u mnie. Tylko mój kwadracik jakoś się nie chce sam sfotografować :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozkoszny hafcik. Będzie piękną ozdobą kołderki.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kwadracik- coraz więcej ich powstaje:) Ja nie liczę czasu na dzierganie, ale chyba powinnam:) Ale ja to bardzo wolno stawiam krzyżyki....

    OdpowiedzUsuń
  7. Super betoniara , jaka precyzja w wykonaniu super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna, podobna do mojej:) Też haftuję kwadraciki na kołderki na Sal:)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Kołderka za jeden uśmiech" to wspaniała akcja. Nie dziwię się, że bierzesz w nich udział - dla mnie jesteś mistrzynią w krzyżykach, a że idzie to w parze z Twoim wielkim sercem - więc finał mamy właśnie w postaci kwadracika z betoniarką :), który pewnie będzie fragmentem pewnej wyjątkowej kołderki :) Jesteś wielka :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)