kategorie:

wszystkie (557) krzyżyki (361) zabawy (287) mix technik (83) kartki (40) ogólnie (39) hardanger (32) szyte (20) makrama (3)

poniedziałek, 17 listopada 2014

Karteczka dla dziewczynki

na czwarte urodzinki. Misiowa panienka (ma kokardkę na głowie) zdmuchuje świeczki.
I w tej karteczce wykorzystałam gotowe bazy i naklejki.


materiał kanwa 23 ct. biała
nici mulina Ariadna
czas 9 godz.
 rozmiar 55 x 48 krzyżyków

Wiem, że karteczka się spodobała i została postawiona na półce w dziecięcym pokoiku.
:)


A tutaj jeszcze taki smutasek bez konturków:




Coś ostatnio jakby lekko wypadłam z rytmu, jakoś nic mi się nie chce. Muszę się wziąć w garść i do roboty!


Dziękuję za przemiłe komentarze, mam nadzieję, że i tym razem zostawicie parę słów.
Pozdrawiam cieplutko
:)



29 komentarzy:

  1. I znowu się potwierdza, że kontury potrafią zdziałać cuda.
    Karteczka wyszła przesłodka.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka i nic dziwnego, że się spodobała :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka jest cudna:), pieknie oprawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutka misia, a kontury wydobywają cały jej urok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czasem wypadam z rytmu :-)
    Jestem tutaj i czekam cierpliwie gdy wrócisz pełna zapału :-)
    Karteczka śliczna, jak dobrze, że są konturki, bo faktycznie to byłaby smutna panienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Misia słodka, a kartka bardzo efektowana, jakbyś dostawiła z tyłu zero też by się podobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co, sama bym chciała taką kartkę dostać!:) Cuuudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka cudna. Kopa motywacyjnego posylam ;)
    Ps. A co to za kanwa 23ct???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie za 100 pkt. kupiłam kiedyś i nawet nie pamiętam gdzie. A szkoda, bo lubię ją.

      Usuń
  9. Oj, cudne haftujesz te dziecięce karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna! Ciekawa jestem, czy we wzorku były cztery świeczki, czy dostawiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna - super wzorek wybrałaś !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna karteczka, a backstiche robią to niezłą robotę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna! jak zawsze pro work ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ fajny ten miś. Ja też czarowałam kiedyś misiową ale tamta była ze sznurem pereł. Ogólnie fajne są te misie, szybko sie je robi. Mam w swoim zasobie kilka różnych jeszcze. Ale tego chyba jeszcze nie widziałam. Czy mogę prosić o udostępnienie wzoru, ewentualnie jakieś namiary na źródło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna karteczka. Tęskno mi do takich,dziewczęcych bo u nas same chłopaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesilenie chyba daje w du..ki :)
    Karteczka urocza!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam podziwiać efekt po dodaniu konturów, dwa różne obrazki :) Miś jest przeuroczy, świetnie prezentuje się na karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki słodki misiaczek! Kartka wyszła idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Smutaskowi trzeba szybko dorobić kontury, żeby więcej nie smutał! :)
    Bardzo ładna kartka, taka dziewczęca. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodka karteczka :-) Misia z konturami nabrała wyrazu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna karteczka, konturki dodały życia:) pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  22. Rany jaka cudowna *.* Ja bardzo lubię robić kartki (co prawda świąteczne ale to też kartki :P) ale jako że nie stosuję haftów to mi nie wychodzą takie ładne :( Jednak to nie jest dziedzina, w której czuję się mocna :D

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)