kategorie:

wszystkie (576) krzyżyki (375) zabawy (306) mix technik (93) kartki (41) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

środa, 31 grudnia 2014

Echa Bożego Narodzenia

czyli chwalenie się śliczną karteczką 3D , którą dla mnie przygotowała Viola:




Violuś, dziękuję z całego serca, mam nadzieję, że i karteczka ode mnie dotrze w końcu do Ciebie...

***

Tymczasem przed nami najgorętsza noc w roku - noc sylwestrowa. Niektórzy balują, inni spokojnie przechodzą tę zmianę daty. Należę do tej drugiej grupy i jest mi z tym dobrze :)

Każdemu życzę by w Nowy Rok wszedł tak, jak lubi najbardziej, bez ciśnień i przymusów, a dobry nastrój by trwał przez wszystkie dni. 




Dziękuję za życzenia, które dostałam pod poprzednim postem, ale i na fb, i na maila.
Do Siego Roku!
:)


18 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku 2015

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego na ten Nowy 2015 Rok! Zdrówka, pomyślności i radości:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :-) Nawzajem - szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też należę do tej drugiej grupy i bardzo dobrze mi z tym :) Ten dzień nie jest dla mie szczególny, choć refleksyjny. W nowym roku życzę Ci pokoju i spokoju. Niech przyniesie wszystkiego dokładnie tyle, byś mogła czuć się spełniona i szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Violus nawzajem a kartka na pewno dojdzie :), I nie zdążyłam skomentować Twoich cudownych kwadracików z bohaterami Peppy, tym bardziej, że sama je projektowałaś :) Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech to będzie dobry rok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twórczego, zakręconego, ale przy tym spokojnego i szczęśliwego 2015! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spełnienia marzeń w Nowym Roku i mnóstwo radości!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna karteczka! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)