kategorie:

wszystkie (542) krzyżyki (351) zabawy (272) mix technik (79) kartki (39) ogólnie (39) hardanger (32) szyte (19) makrama (3)

środa, 30 września 2015

Przesyłka od "Kokardki"

czyli toruńskiego sklepu zajmującego się sprzedażą produktów do robótek ręcznych. 
W kopercie znalazłam:
- katalog produktów (online tutaj)
- schemat do wyszycia Bałwanka
- kompletny zestaw do stworzenia zimowo-świątecznej kartki




Ponieważ dostałam się do grupy testerów (akcję nagłośniła Piegucha), w następnym wpisie napiszę recenzję na temat pracy z powyższym zestawem. Kartka już gotowa i właśnie przygotowuję wpis.


Pani Ani z "Kokardki" dziękuję za konkretny kontakt e-mailowy i szybką przesyłkę.
Pozdrawiam wszystkich!
:)



12 komentarzy:

  1. Fajnie :) Testu, testuj i chwal się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, jestes juz trzecia osoba o ktorej wiem, ze zalapala sie na testowanie w Kokardce:) Ciesze sie, ze dzieki mnie zaczela sie akcja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem testerem Kokardki, moja kartka jest w trakcie realizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie miałam napisać dlaczego ja nic nie dostałam, ale skoro trzeba się było zgłosić... Podobają mi się u nich poduchy Japonki i ciężarówka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna przesyłka ! Podobają mi się te kartki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne produkty do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj w Klubie :) Dużo nas tam będzie ...

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się zastanawiałam zgłosić się, czy się nie zgłosić... Teraz żałuję, bo kartka świetna, a przecież i tak będę je robić na święta. Może jeszcze mnie przyjmą?;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiałm się nad tym testowaniem, ale zrezygnowałam przez brakczasu... widzęjednak, że każdemu tę samąkartkę wysyłają -jesteś już trzecią osobą, która ją testuje... i teraz cieszę się ze swojej decyzji - wolę jednak wyszywac to, co sama wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)