kategorie:

wszystkie (576) krzyżyki (375) zabawy (306) mix technik (93) kartki (41) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

środa, 16 marca 2016

Kopciuszek

wszystkim dobrze znana księżniczka, więc nie będę nic o  niej pisać.
Tak wygląda:


materiał kanwa 16 ct. biała
nici mulina Ariadna
czas 8 godz.
rozmiar 44 x 55 krzyżyków




W fazie czarno-białej:


U Was też jest taka przeplatanka pogodowa? Jeden dzień - deszcz i wiatr, drugi dzień - śnieg i przymrozek, trzeci dzień - słońce i ćwierkające ptaki. I jak tu później nie chorować?


Miłego dnia!
:)



19 komentarzy:

  1. Fajny hafcik :)
    Codo pogody to mam niestety podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełniasz marzenia małych dziewczynek :) Jak wróżka :)
    Pogoda taka jak piszesz : w marcu jak w garncu ;) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo zawsze uwielbiałam kopciuszka! :D Świetny wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Księżniczka znana ,zwłaszcza kołderkowym Ciociom.Widzę że podajesz czas wyszywania kwadratu,a wiesz nigdy nie zastanawiałam się ile to czasu zajmuje.Muszę zobaczyć jak to u mnie wygląda bo raczej wyszywam wolno.Jeszcze raz dzięki za pomoc we wstawianiu w zdjęcie logo.Teraz będę tak oznaczała zdjęcia kwadratów.U mnie na tamborku ciuchcia Bruno ze Stacyjkowa -zapisowa.Pozdrawiam i życzę tej słonecznej pogody jak dzisiaj w Warszawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że u Ciebie praca wre ! Fajne wzorki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kopciuszek, u mnie też pogoda szaleje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kopciuszek. Zdradzę Ci sekret bo wiosna siedzi u mnie :) Jak nigdy w deszczowej IE słoneczko grzeje od 2 tygodni, drzewa zakwitają,a ptaki szaleją :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra kwadracik :-)
    Pogoda w Krakowie podobna... i choruję...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj biedna zdrówka życzę :(
    Piekna ksiezniczka

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny :) U mnie w ciągu dnia pogoda tak się zmienia. Taki urok przedwiośnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna,wygrałaś u mnie candy, odezwij się i prześlij mi adres

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejna bajkowa postać...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. na pewno jakaś mała księżniczka się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)