kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

piątek, 15 lipca 2016

Zakładka z sową

symbolem mądrości i oczytania:



 materiał len naturalny 23ct.
nici mulina Ariadna
czas 2,5 godz.
rozmiar 27 x 24 krzyżyków


Zanim temu kawałkowi tkaniny nadałam formę zakładki wyglądało to tak:




Podobno z tą zakładką czytanie jest jeszcze przyjemniejsze.


Sówkę posyłam do Adrianny - banerek jest też z prawej strony bloga:




Początek weekendu, niech więc pogoda będzie łaskawa dla wszystkich.
Buziaki!
:)



30 komentarzy:

  1. Ja to nie wiem ale sowy to są zawsze w modzie :)
    Bardzo fajna zakładka w tonacji letniej. Podoba mi się kształt Twoich zakładek! Bardzo gustowne, miło patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny materiał, gdzie można taki dostać? Ma jakąś specjalną nazwę? Ciężko się wyszywało? Bardzo ładna i estetycznie wykonana zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam kila lat temu, gdzieś w internecie. Jako len, ale gdy dostałam prawdziwy len, to jednak stwierdziłam, że obie tkaniny się różnią. Na tej mojej wyszywa się łatwiej.

      Usuń
  3. Ach, te sówki... mają coś w sobie :)
    Kolejna pięknie wykończona zakładka i na pewno czytanie będzie przyjemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne cudo :)
    Piękne te Twoje zakładki!
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tylko przyjemne. Czytanie z zakładką dodaje uroku, magii.
    A mając Twoją zakładkę w książce, zamiast czytać gapię się na nią, dotykam i napawam się szczęściem posiadania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i urokliwy hafcik :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy usztywniasz czymś takie zakładki na lnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak usztywniam, bo wg mnie lejące szmatki to nie zakładki :)

      Usuń
  8. Z taką zakładką pewnie że dużo fajniej się czyta, jest śliczna:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te sówki Acufactum! Miałaś świetny pomysł. żeby jedna z nich wykorzystać na zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo elegancka i piękna

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna zakładka już leci do galerii na pierwszym honorowym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakładek nigdy za wiele. Ta jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna zakładeczka a sówka jakby nie patrzeć pasuje do książki zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczą sówkę wyhaftowałaś. Czytanie książki z taką zakładką to czysta przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  15. Another cute little bookmark! That owl is adorable.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna piękna zakładka !
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. O widzisz! Przypomniałam sobie, że mój teściu zamówił sobie u mnie zakładkę z sówką :)
    Piękna jest:

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie, minimalistycznie i elegancko ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekna , romantyczna i słodka:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Och....jakie piękne imię na zakładce ;) sówka urocza!!!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)