kategorie:

wszystkie (586) krzyżyki (383) zabawy (316) mix technik (96) kartki (41) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

piątek, 13 października 2017

Motki granatowe

w takim nieco przygaszonym odcieniu jeansowym... i to mi bardzo odpowiada:





Jest to nagroda, którą przyznał mi Klub Twórczych Mam a ufundował sklep:





Doceniono ten etap mojej pracy nad Fraktalem, z czego bardzo się cieszę. I dodam, że włóczka jest już przerabiana, wkrótce się pochwalę udziergiem.

***

Pozdrowionka przesyłam, dziś spod zachmurzonego nieba.
:)



10 komentarzy:

  1. Gratuluję! Bardzo ładną nagrodę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe kolorki,będzie się działo......

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej i nagrody, wełenka w pięknym ( moim ulubionym:) kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj to jaj już czekam Violu co z tego wyczarujesz pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje..:) Włóczka jest przepiękna i czekam na pierwsze jej efekty..;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się, że jury doceniło Twój fractal. Dla mnie też jest bajeczny!! Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)