kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 23 listopada 2017

Gwiazdki szydełkuję

nadal i nie mogę przestać. Oto efekt mojego eksperymentowania:



nici: kordonek Zefir20 biały
czas: 15 min.
rozmiar: 8,5 cm



Dokupiłam sobie szpilek, bo postanowiłam obdarować część (całej nie dam rady) rodziny miksem moich szydełkowych tworów. Może się niektórzy ucieszą...


Wyzwanie w KTM i u Renaty:





***

Dzisiaj słoneczne uściski przesyłam!
:)



29 komentarzy:

  1. Ucieszą to mało powiedziane,bedą szczęśliwi że mają takie piękne gwiazdki do przystrojenia choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje znikają na bieżąco;)
    Śliczne, delikatne i bardzo zimowe:)
    pozdrawiam serdecznie i dziękuje że pamiętałaś o zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazdki podziwiałam już na fb. Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, po prostu śliczne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to bym się ucieszyła ;) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne gwiazdki, będą świetnie wyglądały na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na eksperymenty jest genialnie! Śliczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Już różne widziałam, ale te są chyba najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne ozdoby! myślę, że każdy z takich powinien się ucieszyć

    OdpowiedzUsuń
  10. misterna robota :) wyglądają jak najprawdziwsze płatki sniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są. Rodzinka z pewnością doceni ich urodę.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  12. Żałuję ,że nie jestem Twoją Rodziną :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne są te gwiazdki! Wyjątkowo delikatne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, wiemy, jak szydełko wciąga... nawet nie chwytam, bo bym przepadła ;-) śliczne te śnieżynki...

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne są Twoje gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie że się obdarowani ucieszą!
    Piękne śnieżynki!

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałe, no i do tego w ślicznej czerwonej aranżacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super gwiazdeczki! Tak bym chciała umieć robić na szydełku... Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczne, zakochalam sie w tych delikatnych sniezynkach, dziękujemy za udzial w zabawie KTM.

    OdpowiedzUsuń
  20. Violuś, po raz dziesiąty i z wcale nie mniejszą przyjemnością podziwiam Twoje szydełko! Super.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo piękne
    na pewno się ucieszą
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczne, ka tez wydziergalam większość dla bliskich i przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne są te gwiazdki! Ja to nie mam do nich cierpliwości! Nie lubie chyba powtarzać wzorów. Zrobię jedną, dwie i mam dość :D

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)