kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 18 grudnia 2017

Koszulka na bombkę

zrobiłam jedną, tak na próbę. Chciałam nieco rozjaśnić kolor стеклянных шариков (uwielbiam to rosyjskie określenie):





Bombki z tego kompletu mają jedynie 5 cm średnicy i ubranko wyszło minimalnie za duże - takie mam wrażenie. Będę musiała lekko zmodyfikować wzór, robić albo krótsze łańcuszki, albo słupki podwójnie nawijane zamienić na pojedyncze. Ale to już raczej w przyszłym roku... jeśli odnajdę ten schemat, bo gdzieś mi zaginął...


Tymczasem tak wystrojona bombeczka frunie na wyzwanie KTM:




***

Przed nami już ostatnia prosta do Świąt. Zatem spokoju wszystkim życzę!
:)



19 komentarzy:

  1. Śliczna ,misterna ozdoba :)
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, jakby ciut przyduże ubranko, ale i tak jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe troszkę jak biustonosz ;) bardzo fajny pomysł i cudne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądałaby cała choinka w takich bombkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombka w takim ubranku prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna koszulka :)
    Ja też mam kilka bombek w takich koszulkach; mama mi zrobiła :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach Violcia, to mi się też podoba ❤. I dodam, że jest to świetny pomysł, bo takie ubranka bombkowe można wykorzystać na różne bombki i osiągnąć różny efekt, już je sobie wyobrażam. Świetna robota ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. I wyszła całkiem sympatyczna bombeczka! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bombka prezentuje się elegancko.
    A ja dziękuję za wszystkie wejścia, odwiedziny i miłe słowa na moim blogu.
    Życzę rodzinnych, magicznych, zdrowych świąt Bożego Narodzenia. Ela

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta bombeczka na próbę!
    I mi się takie marzą... może za rok ;-)
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Super koszulka, i w ogóle nie odnoszę wrażenia by było one za duże.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombka prezentuje się wyśmienicie. Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ubranko dla bombeczki...fajnie to wygląda :)
    Dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)