kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

niedziela, 14 stycznia 2018

Fraktal - Temperaturowo (12.) - Walka z UFO-kami (13.)

udało się dokończyć. Pozostało tylko znalezienie pomysłu na zagospodarowanie tego haftu:



materiał: kanwa 16ct biała
nici: mulina DMC
czas: 105 godz.
rozmiar: 75x200 krzyżyków



Najpierw wyszyłam zielenie i wolne miejsca uzupełniłam kolorem czarnym i jemu podobnymi:





Fraktal wyszywałam na Temperaturowe wyzwanie w KTM:





Podsumowanie:
Cały haft to 15000 krzyżyków pochłonął 105 godzin pracy pomiędzy 27.08.2013 a 31.12.2017, w tym część wyszywana w ramach Temperaturowej zabawy to 87000 krzyżyków postawionych w 48,5 godziny.

Zabawa zakończona, haft zakończony. Czyli pełen sukces.

Bardzo dziękuję wspaniałym Dziewczynom z KTM, dzięki Nim udało mi się zmobilizować i dokończyć tego UFo-ka!
:)



23 komentarze:

  1. Violu, bajecznie wygląda Twój haft!
    Ta magia kolorów sprawia, że buzia sama się śmieje :-)
    Serdeczności przesyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite robi wrażenie! Kolory takie energetyczne! Świetny haft na ścianę, żeby popatrzeć sobie na niego, gdy za oknem buro i ponuro...

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW! Świetny haft!!! Uwielbiam takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ,lubię takie kolorowe hafty zwłaszcza w szaro -ponure dni.Nastrajają optymistycznie .Ciekawe jak go zagspodarujesz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Violu, ale cudo, co za kolory, energia na maksa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!!! Potrójne! kopa roboty za Tobą, Kolorystyka aż bije po oczach, co jest cudowne w tej szarości dnia codziennego.
    No i ciekawe jak ten haft zagospodarujesz.
    P.S. nie wiem dlaczego sądziłam, że ten obrazek to jakiś kolos :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale feria barw! Uwielbiam :)Od samego patrzenia humor się poprawia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo Violu!!Fractal jest piękny....uwielbiam takie zestawienie kolorów. CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. takie magnum opus zasługuje na wielką ramę i powieszenie go w jakimś eksponowanym miejscu, może w korytarzu koło drzwi wyjściowych? jest mega! jestem też pod wrażeniem ilości godzin w ramach Temperaturowej zabawy! wow!!! brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem oczarowana kolorami i samą pracą :) pięknie by się prezentowała na wieku jakiegoś pudełeczka na biżuterię lub inne skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Ale piękny efekt 3d i te cudowne energetyczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny hafcik. :) I jakie skrupulatne wyliczenia... Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie wygląda ten haft! Komuś, kto nie haftuje pewnie w głowie by się nie mieściło, że tyle godzin trzeba, aby taki obraz wykonać!

    OdpowiedzUsuń
  14. hipnotyzujący haft... mogłabym na niego patrzeć godzinami :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt końcowy mega. Piękny obraz by z niego był :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Podziwiam! To byl naprawde pracochlonny haft. Warto bylo bo wyglada przepieknie. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorki rewelacyjne:) Energetyzujacy haft!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest niesamowity, te kolory energetyczne...wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam Cię! Wspaniała praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bajeczny jest ten haft! I co zagospodarowałaś go już? Ja bym powiesiła w przedpokoju lub w salonie! Wywołuje pozytywne emocje! Jestem pełna podziwu! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)