kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 22 lutego 2018

Wygrałam 4 miesięczne wyzwanie w KTM

dot. ozdób choinkowych. Postawiłam na zawieszki robione różnymi technikami, zupełnie nowymi dla mnie. Moje prace zostały nagrodzone bonem 30 zł od Kadoro, w ramach, którego wybrałam sobie to:





oraz takim oto banerkiem:





Dziękuję pięknie!
Nagroda bardzo mnie cieszy i już się zastanawiam, co by tu zacząć dziergać.

***

Pozdrawiam i życzę Wam twórczych dni!
:)



25 komentarzy:

  1. Już gratulowałam i Tobie i Małgosi, ale miłych słów nigdy za wiele, więc ponownie wielkie gratulacje. Ozdoby były przepiękne. Wybrałaś prześliczną włóczkę, bardzo lubię ten odcień zieleni. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej ,śliczny kolor tej włóczki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, Violu!
    Ciekawa jestem, co pięknego z tej włóczki wydziergasz...
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :) Ciekawe co stworzysz ze swojej nagrody

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 😉🍀🌹🌷🌺

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!!! Piękna nagroda:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje wygranej. Super zakupki za ten bon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie...Ciekawe, co powstanie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłe zakupy. Gratulacje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłe zakupy. Gratulacje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję. Śliczna włóczka.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :) i wcale mnie to nie dziwi bo twoje prace zawsze są piekne i dopieszczone w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo, brawo! zawsze wygrana jest dużym sukcesem, a móc wykorzystać bon na to co się najbardziej podoba to coś wspaniałego - będziemy podziwiać co z tego powstanie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje Violu teraz czekam na efekty różnych prac.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem, co pięknego z tej włóczki wydziergasz...


    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor włóczki cudny!!! Gratuluję zasłużonej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)