kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

niedziela, 11 marca 2018

Zakładka z La Tour Eiffel

czyli najbardziej znanym paryskim symbolem, a w zasadzie całej Francji:



materiał: len 23 ct. naturalny
nici: mulina Ariadna
czas: 1 godz.
rozmiar: 25x52 + 5x35 krzyżyków






Zakładkę zrobiłam specjalnie na zabawę Magos ale na pewno ktoś ją dostanie w prezencie, dlatego zgłaszam ją do Renaty:





***

Wasze odwiedziny i komentarze cieszą mnie niezmiennie - dziękuję za to!
I życzę dużo słońca w nowym tygodniu.
:)



30 komentarzy:

  1. Bardzo ładna zakładka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna zakładka, oddaje klimat Paryża

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyw klasyczny, jeden rzut oka i wszystko jasne :-) Zakładka śliczna jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się kiedyś zobaczyć wieżę Eiffela na żywo :) Śliczna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jak Paryż :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te Twoje zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam cię bardzo serdecznie W ten chłodny marcowy dzień wykonałeś dobrą pracę oraz bardzo mi się podoba aranżacja zdjęcia Zawsze marzyłam o tym by odwiedzić Paryż i zobaczyć wieżę Eiffla Mam nadzieję że moje marzenie Kiedyś się spełni pozdrawiam cię bardzo serdecznie Życzę przyjemnego dnia oraz mnóstwa kreatywności na tworzenie kolejnych fantastycznych pracy


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zakładka i piękna serweta jako tło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pari pari...Twoja miłość ?:)
    Cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna fajna zakładka w Twoim wykonaniu, Violuś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna zakładka :) jak zawsze perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo delikatna praca. Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna zakladka. A slownik tak jak poprzednio gdy go pokazywalas zapiera dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosta a bardzo efektowna zakładka, będzie umilać komuś czytanie:)
    dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoje zakładki, ale ta na okładce książki też mi się podoba. To Twoje dzieło ta okładka? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, dziękuję. Tę okładkę na słownik zrobiłam kilka lat temu. Poszukam i wkleję tu link :)

      Usuń
  16. Uwielbiam Twoje zakładki, ale ta wieża na okładce książki też mi się podoba. To Twoje dzieło, ta okładka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten link dla Ciebie: https://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/2012/05/dictionnaire-manuel.html

      Usuń
  17. Jaka piękna i delikatna. Obdarowany bardzo się ucieszy:):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna zakładka, ja jeszcze w lesie, a czasu coraz mniej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię Twoje zakładki - zawsze są bardzo stylowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna zakładka :)
    Podziwiam osoby, które haftują na lnie. Dla mnie to czarna magia. Jak nie widzę krateczek (kanwa) to krzyżykami nie pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna zakładka!!! Kochana ale tam też widzę cudną serwetę z elementów, bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna! :)) ile razy zaglądam do Ciebie tyle razy mnie ciągną krzyżyki, cuda malujesz igłą i nitką :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)