kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

sobota, 30 czerwca 2018

Saszetki z lawendą i szydełkowaną ozdobą

w sielskim stylu (tak mi się wydaje) więc nieco surowe tkaniny i kolorystyka (fioletowy dla przełamania):



nici: kordonek nowosolski ecru gr 4 i mulina Ariadna
szydełko: C.F.I. nr 10
czas:...
susz: 20 g
wielkość: bok 9 cm



Poduszeczki zostały częścią prezentu urodzinowego dlatego lecą do Renii:





***


Dziękuję, że zaglądacie, komentujecie i po prostu jesteście :)
Jak widzicie, u mnie ostatnio króluje szydełko, mam nadzieję, że do haftowania wrócę za jakiś czas.
Słońca życzę wszystkim a szczególnie Urlopowiczom!
:)




15 komentarzy:

  1. Uwielbiam lawendę, ale w takiej saszetce to już w ogóle rarytas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachniało lawendą,uwielbiam ten zapach .Ślicznie ozdobiłaś poduszeczki.Właśnie przypomniałaś mi że pora już pomyśleć o zapachowych saszetkach.Przegapiłam niestety kwitnienie dzikiej róży.
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. w Prowansalskim stylu, pięknie :) uwielbiam fiolet i lawendę, wyszły naprawdę super! czekamy na hafciki, jak się wena znajdzie :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe saszetki, uwielbiam lawendę oraz fiolety, wyszło w iście Prowansalskim stylu! a na hafciki na pewno przyjdzie pora, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, delikatne saszetki takie to aż miło do szafy włożyć:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądają, a na pewno bajecznie pachną

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne. Jesteś perfekcjonistką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i pewnie bosko pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie ozdobiłaś te woreczki. Czekam na swoją lawendę, bo dopiero częściowo zakwitła i też będę jakieś woreczki produkować :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pachnie aż w Rybniku! ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł i wykonanie. Piękne saszetki, a szydełkowa ozdoba zachwyca. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Viola przepiękne są. Dodają uroku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne saszetki!!! Bardzo mi się podobają:))

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)