kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

sobota, 15 września 2018

Zakładka z dziewczyną

piękną czarnulką o zielonych oczach:



materiał len naturalny 23 ct.
nici mulina Ariadna
czas 2 godz.
rozmiar 22x23 + 51x18 krzyżyków






I jeszcze zbliżenie na samą twarzyczkę dziewczyny:





Zakładka była przeznaczona na prezent więc nadaje się na wyzwanie Renaty, a u Magdy mamy pełną dowolność w temacie zakładkowym:




***

Wszystkim moim gościom życzę słonecznego weekendu . I oby tak było jak najdłużej!
:)



21 komentarzy:

  1. Super prezent ktoś dostanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje pierwsze skojarzenie to Audrey Hepburn :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow ;) superasna ;) i te oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zakładka. Violu czy jest żabka z linkiem do wrzesniowych zakładek? Jakiś nie mogę znaleźć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci wychodzą te zakładki:) a co do bombek, to są to tylko dwie takie podkładki złączone w ostatni rzędzie i usztywnione na baloniku- jeżeli z podkładkami dasz sobie radę to i bombka wyjdzie:)
    dziękuje za wspólną zabawę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię oglądać Twoje zakładki. Są minimalistyczne, ale bardzo bardzo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te Twoje zakladki. cudna

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super! Pasowałaby do mnie.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta Twoja zakładka jak wszystkie zresztą :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne te Twoje zakładki. Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  11. hmmmm, byłam, pisałam i ni ma:(

    Wszystkie Twoje zakładki są świetne- tak niewiele potrzeba.by sprawić komuś frajdę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancka ta zakładka! Pięknie wykonana. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo piękna i taka elegancka. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i delikatna zakładka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. kojarzy mi się troszkę z Betty z Flinstone'ów :) bardzo fajna! dzięki za życzenia weekendowe i Tobie również!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosta, a jednak cudna ta zakładeczka:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)