kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 8 listopada 2018

Anna z "Krainy lodu"

dla pewnej małej miłośniczki tej bajki:



materiał: kanwa 14 ct. biała
nici: mulina Ariadna, Odra
czas: 6 godz.
rozmiar: 39 x 49 + 3 szt 8 x 8 krzyżyków



Nie ma co dużo pisać, pokażę tylko dla porównania haft przed i po "kolorowaniu":





Obrazek haftowany od serca więc zasili moje konto zabawy u Renatki:





***

Jestem ostatnio monotematyczna i dość mało mnie tu i tam, dlatego tym bardziej Wam dziękuję, że zaglądacie do mnie i zostawiacie ślad po tych wizytach.
:)



18 komentarzy:

  1. Piękna!!
    Miłośniczka na pewno jest zachwycona;)
    a ja dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie go pokolorowałaś😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny portrecik :-)
    Lubię tę bajkę :-) i nie tylko ją :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie!
    Z racji pracy wiem, że Anna jest już od kilku sezonów na topie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ja :) swietny haft ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłośniczka tej bajki z pewnością będzie zadowolona, bo hafcik jest uroczy. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. też lubię tą bajkę, chociaż chyba wolę Roszpunkę albo Moanę :) chociaż wiem, że dziewczynki na całym świecie szaleją za Aną i Elsą :) bardzo ładnie Ci wyszła, fajne porównanie b&w i kolor :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Violu mogę prosić adres??
    jeszcze przed świętami chciałabym wysłać małą nagrodę za udział w zabawie:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)