kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

piątek, 8 lutego 2019

A w Gerberach

rzecz ma się tak:




Postawiłam ok. 800 nowych krzyżyków. W ogólnym odbiorze nie za wiele to zmienia, ale i tak mnie cieszy. Zawsze to jakiś postęp - zakreśliłam go na zdjęciu:




Biegnę to zalinkować do Anii - (banerek zabawy jest z prawej strony bloga).


***
Pozdrawiam Was słonecznie i dziękuję za odwiedziny oraz komentarze.
:)


18 komentarzy:

  1. 800 krzyżyków to jest postęp! Zwłaszcza, że mogłoby ich nie być ;-) Byle do przodu!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, powodzenia w dalszej pracy

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo ! Najważniejsze że do przodu.Wyszywanie tła jest bardzo nudne ja na razie jednokolorowe tło zostawiłam.
    Powodzenia i wytrwania w wyszywaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy nowy krzyżyk bardzo cieszy :) Trzymam kciuki za dalsze postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widać ,widać,efekt końcowy bedzie wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam waszą cierpliwość do składania tych xxx
    będzie pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli tak jak u mnie -konkretów nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie taki kolos byłby karą za grzechy :-))
    Podziwiam Cię, Violu!
    Trzymam kciuki za rozprawienie się z kwiatami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wygladaja ;) po trochu do przodu i nim sie obejrzysz bedzie koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Violu, haft będzie piękny i szczerze podziwiam za wyszywanie takiego kolosa.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. 800 krzyżyków? ale masz cierpliwość. Już widzę jaki będzie finał. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe no tak to już jest z tymi jasnymi kolorami... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Widzę, że powstaje kolejny śliczny haft.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powoli do przodu Violu, a to najważniejsze :) pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małymi kroczkami do przodu! Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Violuś ja chylę czoła..takie duże hafty są poza moim zasięgiem.
    Cierpliwości nie mam a i pewnie umiejętności nie te.
    Uściski ślę:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  17. Po ukończeniu będzie pięknie się prezentował 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Violka <3 Nie mam zdrowia do wielkich obrazów, nawet mały większość czasu czeka na zlitowanie :(

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)