kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 20 sierpnia 2019

Fajna zakładka z Królikiem

jest moim projektem. Mogę tak powiedzieć, bo samodzielnie przerobiłam grafikę na schemat do haftowania, później wyszyłam obrazek i wykonałam zakładkę. Dodałam ramkę i napis, które to będą elementem wspólnym dla kilku wzorków tworzących tę serię:




(dot. samego haftu)
materiał len naturalny 23ct.
nici mulina Ariadna
czas 6 godz.
rozmiar 29x87 + 23x12 krzyżyków


W trakcie haftowania cykałam też zdjęcia, a że pracowałam w różnych miejscach, to i tła są różne:





Pracę zgłaszam rzutem na taśmę do zakładkowych wyzwań:
u Anii oraz w DIY





Z ważnych informacji mam też taką, że wkrótce ten schemat (i nie tylko) będzie do kupienia w pasmanterii Moniki.





***

Biegnę jeszcze przeczytać i opublikować kilka Waszych komentarzy - które niezmiennie mnie radują.
Dziękuję za wszystko i pozdrawiam ciągle jeszcze wakacyjnie.
:)



29 komentarzy:

  1. Fajny wzorek stworzyłaś ,śmieszny ten zając.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No i kolejna fajna zakładka, Violu!
    Świetnie Ci wyszła ta przeróbka i z niecierpliwością czekam na następne...
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, bardzo bardzo fajna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki autorski kroliczek! Piekny i oryginalny :))) a to klapniete uszko takie zawadiackie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest!;D i od razu chce się więcej czytać:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały hafcik, zakładka wygląda naprawdę cudownie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna :) Świetny pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Violu zdolniacha z Ciebie, nie dosyć że haftujesz w różnych technikach to jeszcze wzory projektujesz !
    Króliś extra:)
    Pozdrawiam cieplutko 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna zakładka, super wzór. Czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna zakładka Violu ^_^
    Już mnie ciekawią pozostałe, które planujesz.

    OdpowiedzUsuń
  11. zakładka nie tylko fajna, jak dla mnie jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Królik jedyny w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszelkiej maści króliki :) Fajny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że samodzielnie próbujesz nowych możliwości. Zawsze to cos nowego, nieopatrzonego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na całą serię, bo pierwsza już jest rewelacyjna 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. swietna zakladka, super krolik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję, będę częściej wpadać, bo uwielbiam takie rzeczy,chociaz sama nie mam zbytnio talentu.Moze na zakładkę się skuszę kiedyś ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny wzor! ;) smieszny ten krolik ;) cudna zakladka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny wzor! ;) smieszny ten krolik ;) cudna zakladka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna nawet :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)