kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 12 grudnia 2019

Gwiazdki mocno ażurowe

bo składają się prawie wyłącznie z oczek łańcuszka:



nici: kordonek Zefir gr 20, biały
szydełko: metalowe nr 10
czas: 20 min
rozmiar: średnica 10 cm






Białe więc zimowe Gwiazdki trafią wkrótce na choinkę albo stroik świąteczny, a tymczasem posyłam je na wyzwania: Renii, Kasi, Szuflady:





***

Dzięki wielkie wszystkim zaglądającym do mnie. Miło jest czytać pozostawione przez Was komentarze.
Buziaki!
:)



24 komentarze:

  1. Proste, ba banalnie proste a jak niebanalnie wyglądają! jestem nimi zachwycona!! podbieram pomysł:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne są! Robią wrażenie, zwłaszcza, jak się je pierwszy raz widzi.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatne i śliczne gwiazdki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Genialne są! takie delikatne!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gwiazdki w typowym gwiezdnym kształcie i tak delikatne, jak te na niebie - śliczne są. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są, pierwszy raz widzę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tak sobie myślę, że byłyby też świetne na kartki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta prostota to cały ich wdzięk. I pięknie naciągnięte po usztywnieniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne gwiazdeczki :-). Jestem przeszczęśliwa, że w tym roku znów mogę się cieszyć śnieżynkami i gwiazdkami od Ciebie, Violuś. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne są Violu! niby prosty wzór, ale te usztywnianie, w tej formie - mistrzostwo świata!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gwiazdeczki..niby jest ich bardzo dużo w sieci, a jednak takich jeszcze nie widziałam.
    Tak proste,a jednoczesnie tak eleganckie :) choinkowa zawieszka tez interesujaca jest:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są proste ale bardzo oryginalne. Witam w wyzwaniu szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne śnieżynki, dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  14. Urzekające są! Przepiękne wykonanie, z dbałością o szczegóły, super!!!😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają na bardzo delikatne, ale są przyvtym cudowne

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, delikatne 😍 witamy w Wyzwaniu Szuflady😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana Violu serdecznie Ci dziękuję za piękny upominek, który od Ciebie otrzymałam.
    Twoje gwiazdeczki ozdabiają teraz mój dom i prezentują się naprawdę pięknie <3
    Violu chyba pomyliłaś linkowanie z szydełkowymi gwiazdami ale oczywiście zaliczam haftowanego misia z końcówki listopada do galerii grudniowej.
    Serdeczności ślę :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne śnieżynki, dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)