kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 13 lutego 2020

Kartka z Miśkiem z laską cukrową

prosta i zwyczajna:






Zdjęcia na jasnym i ciemnym tle, bo nie umiałam się zdecydować, które wybrać ;)

Misiek zasili galerie w zabawch: Kasi oraz Natalii F i Tereski, u których sponsorem nagrody jest firma Coricamo:





***

Trzymajcie się zdrowo. Ja wracam do łóżka, leczyć grypę...
Buziaki!
:)



27 komentarzy:

  1. Świetny misiaczek Violuś i bardzo fajnie dobrałaś mu kolorki:-)
    Zdrówka życzę i pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej zdrowka zycze! Piekna karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miś z laseczką... no no no... :-D
    Kolejny, fajny obrazek dla dzieciaczka jakiegoś
    Wracaj szybciutko do zdrowia, Violu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka kolekcja misiowa! 😍
    Viola, szybkiego powrotu do zdrowia!!!😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Violu cudowny misio i piękna kartka:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszyty misio :) super pomysł z karteczką

    OdpowiedzUsuń
  7. hihihi myślałam że miś pokazuje język a to tylko takie wrażenie mordki :P uroczy maluch :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój syn byłby zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowia życzę! Oby grypa bez powikłań i jak najszybciej minęła.
    Misio słodziak :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna karteczka Violu ,kolorki też super:)
    Dużo zdrówka życzę i pozdrowienia zasyłam:)))
    Ps.Ja też tyle co się ogarnęłam po wizycie wirusów:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam gdzieś wzory na te misie, miałam je sobie wyszyć ale zawsze coś innego mi wpadnie w oko i misie czekają w kolejce. Miś Twój jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziak! :) pozdrawiam Violu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo zdrówka, Violu!
    A misiaczek na kartce prezentuje się rewelacyjnie :-)
    Pozdrawiam cieplutko 😃

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodki ten misio. Mam w planie wykonać całą serię tych misiów. Nie wiem tylko czy starczy mi czasu w tym roku 😂

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak prosta i zwyczajna??? Świetny haft i karteczka. Misiek wygląda uroczo i czekam na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana zdrowia Ci życzę przede wszystkim :*
    Karteczki prezentują się jak zwykle uroczo i bardzo elegancko.
    Uwielbiam Twoje misie:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)