kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 28 maja 2020

Serwetki w majowym odcieniu różu

takiego przybrudzonego, pudrowego, na granicy fioletu:






Majowe lilaki i bzy bywają białe, różowe, fioletowe, zatem mój serwetkowy duecik leci na wyzwania: KTM, Renii, Katarzyny:





***

Dziękuję za pozytywne myśli, za życzenia zdrowia. Wyniki wymazów mamy ujemne, czyli nie dopadł nas koronawirus. Ale kwarantannę 2-tygodniową plus 2 dni, odsiedzieliśmy zamknięci we własnym domu.
Uważajcie na siebie!
:)



33 komentarze:

  1. Sweet and pretty pink doilies!Best wishes.

    OdpowiedzUsuń
  2. Violu serwetki prze słodkie, aż mnie na coś słodkiego wzięło;)
    Piękny kolor i piękne wykonanie:) bardzo dziękuje za udział w zabawie i trzymajcie się zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że zdrowi jesteście :-)
    Serwetki cudne :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Milujem ružovú, dečky sú krásne, aj hrnčeky a ostatné...
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kolor różowy, a serwetki przepięknie się prezentują :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ radosne, ależ pięknisie Ci powstały! Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrowia zyczę a pudrowy róż wspaniale sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie różowo :) Powodzenia w wyzwaniach.
    Dobrze, że wynik ujemny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, zarówno wzorek jak i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze, że zdrowi.:)Ale różowo!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak budyń malinowy u babci! smak mojego dzieciństwa - dzięki Twoim serwetkom mogłam powspominać :)
    sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale różowo dziś u Ciebie, Violu :-)
    Serwetki piękne!
    No i całe szczęście, że koronawirus Cię ominął...
    Pozdrawiam słonecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Te wszystkie różowości skradły moje serce:) i taki róż,ten z serwetki,mam obecnie na głowie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Mocno różowo zrobiło się, ale pięknie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku ale różowo :D piękne odcienie! jak dobrze że ujemny wynik, ja wprawdzie nie miałam, ale mąż miał test i też negatywny, ale mówił że nieprzyjemne to dłubanie w nosie było... ja najdłużej to 5 tygodni bez wychodzenia siedziałam, teraz staram się 1 raz w tygodniu wychodzić w masce i rękawiczkach żeby rozprostować kości

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne serwetki! O kurczaki zdrowia zycze! Ciesze sie ze Cie oninal Covid

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny wzór mają te serwetki i ładnie prezentuje się w tym kolorze:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te serwetki :) Żabka działa do jutra, ale podlinkowałam za Ciebie :) Pozdrawiam i wytrwałości życzę

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne to zdjęcie serwetek , kubków i ciasta.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze że jest dobrze:) Śliczne serweteczki. Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne serwetki i w moim ulubionym kolorze:) Poza tym śliczna aranżacja, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne serwetki i piękny odcień różu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne serweteczki! Ogólnie różu nie lubię, ale ten delikatny, czy też brudny róż jest cudny ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Violu, jak cudnie szydełko z Tobą współpracuje! Wszystko równiutko i idealnie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM i przesyłam moc serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki cudny kolor <3 śliczne serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ słodkości landrynkowe, uwielbiam takie kolory i bibelotkowe serwetki :)
    Wspaniale się prezentują Violuś :*
    Uściski Kochana słoneczne dla ciebie.
    K

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny kolor tych serwetek!
    co do koronawirusa - dobrze, że się udało :)
    pozdrawiam cieplutko!
    http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie piękne te serwetki i jak dobrze, że wyniki ujemne - to dopiero szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo romantyczny kolor i śliczne serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne serwetki, uroczy wzór... :)
    Dzięki za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)