kategorie:

wszystkie (872) zabawy (583) krzyżyki (575) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

piątek, 23 października 2020

Kartka z kurką (II)

taka słabiutka mi wyszła. Dodałam niby słomę, by mogła jajka znieść ;) :


  
materiał kanwa żółta 14ct.
nici mulina Ariadna
czas ... godź.
rozmiar 23 x 29 krzyżyków



Kartka frunie do wyzwania Primitive Moon:





***

Dziękuję za komentarze i miłego weekendu wszystkim!
:)



22 komentarze:

  1. Pomysłowo zrobiona karteczka z tą słomą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słabiutka, ale jaka urocza 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie taka słabiutka! Kartka wyszła pięknie, tyle w niej słońca 😍Świetny pomysł z siankiem! W takich warunkach kto wie, może i złote jaja zniesie😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie prezentuje się ta kartka z kurką :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego słabiutka???? Piękna kartka i bardzo energetyczna w tych ponurych dniach.
    Powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pomysłowe z tą słomą. A kurka śliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakbym widziała te babcine, siedzące na grzędzie :-) Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza karta przedstawiająca kurczaka w stogu siana ... sprawiła, że ​​od razu go pokochałem.
    Jesteś dobry w kreatywności. Pozdrowienia z dalekiego kraju Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna jest no oby jajeczko zniosla

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się tam podoba, może to dzięki radosnemu żółtemu kolorowi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka tam słabiutka! Świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurka konkret - bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też uważam że nie jest ani trochę słabiutka !Pięknie wykonany hafcik i dodatkowe ozdoby przesłoniłyby ten haft .Gniazdko rewelacyjne.Nie bądż taka surowa w ocenie swoich prac .
    Pozdrawiam i zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło rustykalnie, a że to kurka, wszystko jest jak trzeba i wygląda świetnie :-)
    Radosna, świąteczna karteczka.
    Pozdrówko, Violu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super jest! Sqietny pomysl ze "sloma" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka cudna, pełna energii. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie:)):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Violu karteczka bardzo fajna i pięknie się prezentuje, nie trzeba dużo by było ślicznie 😊
    Wygodnie kurce na słomie i jajeczka może nieść !
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam nie widzę,żeby kurka albo kartka były słabiutkie!
    Ślicznie Ci wyszło i naprawdę mega pomysłowo :)
    Pozdrowienia serdeczne:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Skromne kartki też mają swój urok a hafcik jest prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)