kategorie:

wszystkie (872) zabawy (583) krzyżyki (575) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

piątek, 27 listopada 2020

Śnieżynki Frostwoven Snowflake

wypukłe 3D przez zastosowane ściegi reliefowe:

nici: kordonek Nowosolski gr 4, bielony
szydełko: metalowe z biała rączką nr 8
czas: 45 min
rozmiar: średnica 9 cm




        
















Wzór tej śnieżynki zaprojektowała
Draiguna


***

Życzę dużo zdrowia i rozsądku.
Do następnego wpisu.
:)



9 komentarzy:

  1. Piękne śnieżynki, Violu. Widzę, że chyba dość mocno usztywnione. Ja w tym roku nie zrobię nic z szydełkowych ozdób, bo macham firankę dla Przyjaciół :-)
    Również zdrówka życzę i miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszły :-) Ja z przygotowaniami świątecznych ozdób w tym roku jestem daleko w polu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie się napracowałaś - urocze te śiezynki Violu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W naturze też zaśnieżyło świat, byłaś jednak szybsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne ;) co z nimi zrobisz?tak o czy beda powieszone na choince? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny efekt dają reliefowe słupki,bardzo mi sie podobaja te snieżynki.
    Oglądałam też inne prace Draiguny.Ciekawe wzory na serwetki prezentuje.
    Pozdrawiam i zdrowia zyczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne śnieżynki Violu!
    Zachwycam się delikatnością.
    Pozdrawiam 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)