kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

sobota, 14 sierpnia 2021

Próbki ściegu z oczkami wydłużonymi

które zrobiłam z wełny. Na drutach i szydełkiem:




Ściegi są ładne i proste w wykonaniu, ale nie podobają mi się wydziergane z tej wełny, także raczej rozrysowana tunika z tego nie powstanie.

 
Próbka leci do Reni:




Próbkę szydełkową już sprułam, a tej drutowej dam jeszcze szansę - może jutro spojrzę na nią łaskawszym okiem.

***

Przyjemnej ostatniej już części wakacji!
Ja się zastanawiam, czy wyjechać jeszcze na jeden tydzień nad Solinę, albo nad jezioro Czorsztyńskie. Kusi mnie ta druga opcja, choć właśnie tam noclegi dostępne są dopiero w drugiej połowie września. 
:)


11 komentarzy:

  1. Prawda że są łatwe?:) i fajnie można je wykorzystać:)
    Moim zdaniem szydełkowe lepiej wyglądają pełne niż ażurowe, Twoje wyglądają świetnie:)
    Dziękuje za udział w zabawie, udanego wypoczynku życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się na dzierganiu, ale wzór mi się podoba :) Koniecznie się pochwal, jak coś z niego zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, ciekawy ścieg :)
    wyjechać! tak - jak tylko jest opcja, to trzeba korzystać! :)))) oby pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, z tej włóczki może i te próbki nie bardzo, spróbuje na szydełku górny wzór, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny ciekawy ścieg ,chyba z jasnej włóczki pięknie by się prezentował.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami tak jest, że dany kolor nie pasuje po prostu do wzoru lub odwrotnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie Ci ta próbka wyszła. Jakoś nie mam pomysła co by tu zrobić, więc pewnie skończy się tez na próbce. Jak chcesz odpocząć to polecam Bieszczady czyli Solinę. Górki mało wymagające, na pewno znajdziesz coc dla siebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Moc krásný a zajímavý vzorek. Líbí se mi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Próbki wyszły super i do tej włóczki pasuje wykonanie na drutach, chyba, że w stanie swobodnym włóczka wykurcza się i efekt luźnych oczek nieco znika.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne próbki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam takiego ściegu, ale prawda jest taka że nigdy takiego delikatnego nie potrzebowałam. Na drutach robiłam głównie czapki i swetry na zimę dla dzieci i siebie 😊
    Mam nadzieję Violu, że wyjechałaś gdziekolwiek? Urlop jest po to żeby odpocząć, szkoda w domu siedzieć! Ja wybrała bym Bieszczady😉
    Buziaki ślę 😘

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)