kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 31 stycznia 2023

Winter Snowfall (1)

czyli zimowe opady śniegu. Zapałałam ogromną chęcią do wyszycia tego samplera:


Nici (DMC) i odpowiedni len (Zweigart Belfast 32 ct, stalowoszary 778) miałam w domu więc szybciutko zabrałam się za robotę. Haftuję na tamborku, podwójną nitką muliny, przez dwie nitki tkaniny. Tu widać, jak sobie próbowałam, które krzyżyki ładniej wyglądają i które się wygodniej stawia:


Póki co pracuje się bardzo przyjemnie:


Na końcu będę doszywać koraliki (muszę je wcześniej kupić) i to pewnie będzie najgorsza część całego przedsięwzięcia, na wykonanie którego mam cały rok, ale liczę na wcześniejszy finisz. Gotowy fragment posyłam do zabawy Kasi:


***

Buziaki Wam przesyłam :*
:)


17 komentarzy:

  1. Piękny sampler <3 Bardzo mi się podoba. Będę zaglądała :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny sampler, podobają mi się takie wzory. Zima sprawia , że tęsknimy za takimi widoczkami. A każdy haft na lnie wygląda przepięknie. Czekam na kolejne etapy 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to piękne, najpierw myślałam że to cudna zimowa firanka, ,jest bajeczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie to wygląda, najbardziej podoba się mi ta dolna koronkowa część. Przyjemnego wyszywania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie przepiękny sampler! Kolor lnu jak i dobór mulinek świetny. Życzę powodzenia w dalszym stawianiu xxx i czekam na kolejną odsłonę haftu :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny wzór :) Trzymam kciuki za szybkie postępy i czekam na kolejną odsłonę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie śliczny obrazek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie :-) Też mam go w planach... tylko ja czekam na koraliki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, zapowiada sie,że będzie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry wybór ,piękny zimowy sampler !
    Przyjemnego wyszywania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie się zapowiada 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. PO wykonaniu całości będzie piękny

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny sampler! Dobrze, że nie mam odpowiedniego kawałka lnu bo nie mogłabym sie oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Violu piękności haftujesz, te białe gwiazdki wyglądają jak koronka na tym kolorze lnu😍
    Bosko się zapowiada!
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny będzie!!
    To jeden z moich ulubionych kolorów - ten topaz. Tak przynajmniej pokazuje mój monitor. Uwielbiam. Nawet meble mam w tym kolorze, więc sampler pasowałby do mojego wnętrza ;-) Gratuluję dobrego wyboru i ciekawa jestem efektu z koralikami :-)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)