kategorie:

wszystkie (883) zabawy (591) krzyżyki (584) mix technik (153) kartki (128) ogólnie (47) szydełko (37) hardanger (33) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 31 lipca 2024

Letnia torebka z 15 kwadratów

w kombinacji beżowo-blado i średnioróżowo, tak, by wystarczyło włóczki z odzysku. Kwadraty wykonałam słupkami, dodając w ostatnim okrążeniu półsłupki. Przy robieniu rączek użyłam ściegu z Internetu (...wkleję tu link...). A całość zszywałam również szydełkiem:




bawełna, taka sznurkowata lekko
szydełko metalowe C.F.I nr 4 oraz nr ...
ściegi: słupki, półsłupki, zszywanie elementów i coś z internetu na rączki
wielkość: szerokość 40 cm x wysokość 45 cm + rączki 22 cm


W czasie dziergania robiłam obliczenia przeróżne (pojedynczy kwadrat ma bok 15,5 cm a uchwyt jest o długości 43 cm), notatki, próby różnych ułożeń tych kwadratów, co uwieczniłam na zdjęciach:





Torebka jest moja i świetnie się sprawdza. Dużo było przy niej pracy, ale przyjemnej. A dodatkowo, jeśki wszystko wychodziło tak, jak sobie wymarzyła, to tym bardziej miło się dziergało. Zgłaszam ją do zabawy Reni:




***

Dziękuję za odwiedziny i życzę wspaniałej drugiej części wakacji!
:)


7 komentarzy:

  1. Ale cudna!! Będzie pasować do wielu kreacji i przyciągać niejedno ciekawskie spojrzenie. Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie zrobiłaś tę torebkę. Sporo pracy, ale jaki efekt. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała jest Twoja torebka! Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torebka, bardzo się mi podoba to zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam taka na pinterescie nawet sobie wzór zapisałam ale czy ja wykonam?! Twoja wyszla super !!!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)