kategorie:

wszystkie (883) zabawy (591) krzyżyki (584) mix technik (153) kartki (128) ogólnie (47) szydełko (37) hardanger (33) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

niedziela, 25 sierpnia 2024

Herbaciany sampler

wyszyłam na drobniutkiej kanwie do hardangera:

(dot. haftu) unifil ecru 25 ct. farbowany kawą
mulina DMC
wielkość: 182 x 171 xxx
czas ...


Coś tam obfociłam w trakcie pracy:


Teraz muszę wymyślić, jaką ostateczną formę nadać temu haftowi (i samplerowi kawowemu). Tak sobie kombinuję w głowie - obrazek na ścianę, makatka na wieszaczku, podkładka na stół? Zobaczy się...


Herbatka, szczególnie z dodatkami, jest przepyszna, zwłaszcza w chłodne jesienne wieczory, które powoli się zbliżają. Haft wysyłam do zabawy Renaty:




***

Pozdrawiam!
:)


4 komentarze:

  1. Jakie śliczne, malutkie krzyżyki, przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię bardzo stylistykę Lili Points. Ten sampler jest wspaniały! Ciekawa jestem, na co ostatecznie się zdecydujesz, ale cokolwiek to będzie, wiem że będzie perfekcyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft!! Będzie świetnie wyglądać w komplecie z kawowym samplerem:) dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)