kategorie:

wszystkie (873) zabawy (584) krzyżyki (576) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 27 kwietnia 2022

Do Gerberów czas wrócić (III)

i podsumować stawianie krzyżyków w kwietniu. Od razu porównam dwa zdjęcia, na których widać, jak mi się pracowało w tym miesiącu:


Pracę linkuję do dwóch zabaw: u Teresy oraz u Świrów Rękodzieła:


***

Wszystkim życzę miłego dnia :)
Buziaki!


6 komentarzy:

  1. Widać postępy! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę przybyło, zawsze byle do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazieleniło się u Ciebie całkiem wiosennie. :) W końcu się naumiałam w te nowe komentarze na blogerze. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok, to tylko potwierdza jak dużo pracy trzeba włożyć , by stworzyć coś pięknego! nie mam tyle cierpliwości;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, widać znaczące postępy. Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to mam zaraz ból głowy jak widzę tak wielkie projekty, zazdroszczę i podziwiam 😊

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)