kategorie:

wszystkie (873) zabawy (584) krzyżyki (576) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 19 kwietnia 2022

Miętowe serce z różą

filetem wyszydełkowane. Dość długo nic nie robiłam tą techniką, więc musiałam odszukać swoje notatki. Na szczęście, wszystko przypomniało mi się szybciutko i sama praca była bardzo przyjemna.
Oto efekty(nie widać zbytnio tego delikatnego miętowego koloru):

kordonek nowosolski gr 4, miętowy
szydełko metalowe z plastikową rączką

I zdjęcie pokazujące jak suszę fileciki:


Pracę linkuję do zabawy Renaty

***

Ciepłej wiosny!


11 komentarzy:

  1. Serduszko bardzo piękne,super ozdobą.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serducho. :)
    Dawno filetem nie robiłam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, Violi, serduszko urocze, bardzo ładnie i równiutko wygląda ten splot.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serduszko! Świetny kolor wybrałaś, na pewno w rzeczywistości jest bardziej widoczny niż na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ozdoba i może cieszyć oko nie tylko na święta:) Filetem nie supłałam już wieki i pewnie u mnie nie było by już tak łatwo i przyjemnie:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne. Wspaniała ozdoba. Nigdy jeszcze nie robiłam nic tą techniką. Może kiedyś spróbuję. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. No pięknie Violu, ślicznie wykonana ozdoba do okna lub na ścianę 🤩👍
    Od kilku lat coś takiego za mną chodzi i chyba zgapię od Ciebie wzorek na wykonanie takiego serducha 😉 Mogę?
    Pozdrawiam słonecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo! Szydełko to ostatnimi czasy mój złodziej czasu, ale filetem jeszcze nic nie robiłam. Może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne serducho :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby takie maleństwo a pełne uroku , piękna zawieszka.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)