kategorie:

wszystkie (872) zabawy (583) krzyżyki (575) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

sobota, 23 kwietnia 2022

Kartka z Kogucikiem

miętowym, filetowanym ;) :

kordonek nowosolski gr 4, miętowy
szydełko metalowe z plastikową rączką





Pracę linkuję do zabawy Renaty:


Karteczka i sercowa zawieszka (z poprzedniego wpisu) poleciały przed świętami do nowego domku:

***

Słonecznego weekendu!
:)

16 komentarzy:

  1. SUPER!! bardzo mis ie podoba sam pomysł, a wykonanie to już mistrzostwo!
    Nigdzie nie spotkałam takiego koguta, a jest rewelacyjny:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę takiego kogucika, rewelacyjny, kartka cudowna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny ten kogucik! Bardzo mi się podoba. Zawieszka zresztą też.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha filetowany a ja właśnie miałam iść drób robić na obiad :))) bardzo ładny kogucik, kolor miętowy też niesamowity taki delikatny! super Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kogutowy ten kogucik i całą kartkę wypełnia. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten kogucik i idealnie pasuje na kartkę.Fajny ten miętowy kolor kordonka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo serdecznie dziękuję za wspaniały kompet :) Kogutek jest fenomenalny <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Violu, ale pięknie zaszalałaś z tym kogutkiem szydełkowym, śliczna karteczka powstała !😍 Zawieszka też bardzo mi się podoba i wzorek i kolorek 😁
    Buziaki ślę:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja! Najlepszy projekt kartki jaki ostatnio widziałam, świetnie to wymyslilas, dawaj wzór na koguta 😂

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie śmie prosić ale jednak proszę może uda mi sie go zrobić, no jestem nim zachwycona! Nie wiem czy zapisalas się na zabawę wielkanocna6ale ten kogut zrobił by furorę 😂, podaję maila :
    moonprimitive@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski kogucik! Nawet nie wiedziałam,że istnieją takie wzorki :)
    Karteczka wygląda bardzo elegancko i oryginalnie Vilu :)
    I ten boski kolorek:)
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)