kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 28 kwietnia 2022

Prezenty od Zajączków

Pierwszy ma na imię Basia:



A drugi to Monika:


Dziękuję pięknie i ściskam bardzo mocno te moje dwa kochane Zajączki! Nic się u mnie nie zmarnuje z przydasiów, a karteczki jeszcze trochę postoją na półce i nacieszą moje oczy.

***

Pozdrawiam wszystkich!
:)


7 komentarzy:

  1. Zajęczyce się popisały! Wszystko to miłe bardzo, Violu :-)
    Pozdrawia cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Violko, musiałaś być bardzo grzeczna że zajaczek takie cudne prezenty przyniósł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się mi podoba to ciasteczko, ślicznie ozdobione.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe "zajączki", wiedzą, co dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałości...jest czym się zachwycać!
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zajączek wie co sprawia nam przyjemność 😉

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)