kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

piątek, 16 września 2011

Kwadracik kołderkowy nr 2


przedstawia też Śnieżkę, ale z innej serii.
Tym razem przygotowałam nieco dłuższą, relację zdjęciową, do której skłoniła mnie pewna sytuacja - dla pewnej osoby (zajmującej się haftem maszynowym), pokazuję ile da się wyszyć krzyżyków godzina po godzinie i... nie da się tego przeskoczyć...



i wreszcie po 13 godzinach ukazała mi się taka księżniczka:



:)

materiał kanwa 13" biała
nici mulina Ariadna + metalizowana złota
czas 13 godz.
rozmiar 59 x 79 krzyżyków

7 komentarzy:

  1. Relacja świetna, fajnie widać etapy twojej pracy :)widzę,że księżniczki cię wciągnęły.

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo, naprawdę muszę się zabrać za mój! Piękny kwadracik Ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę słabość do Śnieżki :D
    Super pomysł na prezentację postępów ;)
    No niestety niektórych osób nawet takie coś nie przekona, że haftowanie to nie takie hop-siup...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik piękny. Ja też właśnie haftuję zakładkę ze Śnieżką:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super relacja zdjęciowa. Widać wszystko krok po kroku. Krzyżyki są czasochłonne, ale trzeba przyznać, że efekty są zawsze rewelacyjne :)
    Śliczna Śnieżka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotorelacja i piękny obrazek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny hafcik:-) Dzisiaj odczytałam Twojego e-maila, przepraszam że tak późno. Schemacik oczywiście prześlę.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)