kategorie:

wszystkie (550) krzyżyki (356) zabawy (280) mix technik (82) kartki (40) ogólnie (39) hardanger (32) szyte (20) makrama (3)

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Nowa torebka


przyleciała dziś do mnie od Kasi w ramach naszej wymianki. Jest czarna, z bordowymi aplikacjami i przeszyciami, a w środku ma wesołą podszewkę w kwiatki. Są też cztery kieszonki, by drobiazgi nie plątały się po całej torbie.
Oprócz torebki w paczce znalazłam jeszcze piórnik (wykorzystywany będzie przeze mnie jako kosmetyczka) i dwie pary kolczyków - wszystko idealnie dobrane kolorystycznie.
Zresztą oglądajcie, podziwiajcie:



Kasiu trafiłaś w 10 :) Dziękuję serdecznie.

Ja dla Kasi zrobiłam metryczkę ale nie mogę jej jeszcze wysłać, bo na razie czekamy na tego dzidziusia :)

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. W olimpiadzie możesz startować :)

      Usuń
  2. Torebka jest boska cudny wymiankowy prezencik otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow torebka jest super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, dopracowana torebka i jaka fajna kosmetyczka do tego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenciki Ci się trafiły :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest!
    Ślę słoneczne pozdrowienia i uśmiech serca pozostawiam*
    Życzę miłego dnia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki prezent to super prezent!Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest super! Też bym taką chciała :)
    Dziękuję że zaglądasz na mojego bloga. Ja na Twojego zaglądam już od dawna. Piękne prace wychodzą spod Twojej ręki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak wspaniały komentarz :) Miło mi bardzo, zaglądaj nadal :)

      Usuń
  9. ja też bym taką chciała-świetna

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)