kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

sobota, 3 sierpnia 2013

August - Lizzie Kate

z niezwykle dekoracyjnymi kwiatami - słonecznikami:


materiał len 23" naturalny
nici mulina Ariadna
czas 7 godz.
rozmiar 47x 47 krzyżyków


 Chyba jeszcze nie pokazałam drugiej części kanwy, choć już od paru miesięcy leży wyprasowana. Została mi najtrudniejsza sprawa - oprawa i jakoś nie mogę się do tego zabrać. Co chwila inna koncepcja na zagospodarowanie. O, tak sobie wygląda:


:)


11 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem Twojego tempa pracy!
    Widzę, że pod każdym miesiącem zostawiłaś trochę miejsca. Możesz je wykorzystać na umieszczenie kartek z datami, a może wyhaftujesz cyferki :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Aniu, bardziej myślałam o kartkach z datami...

      Usuń
  2. Przepiękne słoneczniki! Ładniejsze od tych moich ogrodowych, bo ostatni deszcz je połamał .Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. i już mamy August, tłu, sierpień, jak ten czas szybko myka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję za odwiedziny i wpis. Pozdrawiam serdecznie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zapisanie się i pozdrawiam:)papa

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe tempo :) Słoneczniki są boskie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)