kategorie:

wszystkie (556) krzyżyki (361) zabawy (286) mix technik (83) kartki (40) ogólnie (39) hardanger (32) szyte (20) makrama (3)

piątek, 30 sierpnia 2013

Laleczki sznurkowe

zrobiłam wykorzystując różne rodzaje sznurków, gotowe miniróżyczki i koraliki drewniane.
To mój debiut w tego typie robótek ale powiem Wam, że przyjemność z takiego sznurkowania jest ogromna. Choćby wymyślanie fryzur- widać, że każda dziewczynka ma nieco inne uczesanie długich włosów?


Pierwsza skromna mimo, że w czerwieni



Drugą wystroiłam we wrzosową sukienkę



Trzeciej do twarzy było w chabrowym kolorze


I wszystkie trzy razem


8-centymetrowe blondyneczki (a głównie tę chabrową) zgłaszam na Wyzwanie Szuflady:
  

 
 Mam nadzieję, że się spodobają. Dla mnie są bardzo okay. A za chwilę przyjedzie prawie trzyletnia siostrzenica - już ona im wystawi najlepszą ocenę :)

Kolejne laleczki dostaną inne gadżeciki, bo gotowe różyczki się skończyły. Idę szukać materiałów na kolejne kreacje...

Pozdrawiam i dziękuję za komentarze, i proszę o więcej 
:)


15 komentarzy:

  1. mój typ to chabrowa :) śliczne maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne, ale Chabrowa Panienka skradła moje serce!
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Są cudowne!!Jak leśne wróżki,elfy kwiatowe :)Śliczne!!Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  4. No powiem Ci, że mnie zatkało, jak je zobaczyłam! Z wrażenia oczywiście. Są FANTASTYCZNE :) Czy to własny pomysł???
    Kurcze, słońce połyka mi kolory, a u Ciebie takie soczyste na słonecznych zdjęciach... Chyba czegoś nie wiem, co do ustawień...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te laleczki! muszę przyznać, że pierwszy raz takie widzę i bardzo mi się podobają:) super miałaś pomysł na ich wykonanie.
    Siostrzenicy też na pewno się spodobają:)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ślicznotki stworzyłaś. Ta w niebieskim podoba mi się najbardziej :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne są! Mnie ujęła chabrowa:) Uczesania jak najbardziej widoczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. PIERWSZY RAZ WIDZĘ TAKIE LALECZKI;-))))SĄ SUPEROWE!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocze :)
    Ależ Ty masz super pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są Świetne! Mojej córeczce podoba się wrzosową a mi, hm... wszystkie ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo sympatyczne sznurkowe damy :).
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne laleczki! Jak maja imiona???
    Prosze, moge dostac wzorek pt. Milosc i zgoda...jesli takto podaje adres tburzynska0@gmail.
    Cichutko zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! genialne są te laleczki! wystawiam ocenę: 10/5! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajny pomysł!!! superowe:))))

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)