kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

niedziela, 1 września 2013

September - Lizzie Kate

Czy to jest budynek szkoły? Sama nie wiem... może gdyby miał czerwony dach ;)

materiał len 23" naturalny
nici mulina Ariadna
czas 7,5 godz.
rozmiar 47x 47 krzyżyków
Oczywiście jabłuszka na drzewku pojawią się za jakiś czas, gdy znajdę czas na realizację planu dotyczącego zagospodarowania tych hafcików.

:)


7 komentarzy:

  1. I love these little LK designs! September one is very pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik śliczny! Jabłuszka jeszcze dojrzewają :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrzesień to szkoła i jesień za pasem :-)
    Zaciekawiłaś mnie. Będę czekać z niecierpliwością na to zagospodarowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie to się kojarzy z normalnym domkiem
    obok jabłonka z dojrzałymi jabłuszkami
    gotowymi do zbioru hihi ;) pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być szkoła :) Jako dziecko tęskniłam przez wakacje za szkołą i w sierpniu nie mogłam się już doczekać września :) W dorosłym życiu całkiem odwrotnie - już we wrześniu tęskniłam za lipcem :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoła i to taka z moich czasów

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)