kategorie:

wszystkie (594) krzyżyki (386) zabawy (324) mix technik (100) kartki (42) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

niedziela, 26 kwietnia 2015

Madame Wiosna

nareszcie skończona, po równo 11 miesiącach (co do dnia, jak się okazało po spojrzeniu w notatki). Tylko cztery odcienie zielonej muliny, ale roboty w huk przy tym hafcie. Jak zwykle trochę pozmieniałam kolorystykę.

Zapraszam do oglądnięcia efektów mojego wyszywania:



materiał: kanwa 22ct. biała
nici: mulina DMC
czas 87 godz.
 rozmiar 200 x 218 krzyżyków


I zbliżenie na te słodkie usteczka ;)




No, a tu dwie fotki uwidaczniające pracę nad haftem:





Moją soczyście zieloną Ślicznotkę zgłaszam na wyzwanie. Proszę o mocne trzymanie kciuków, bo konkurencja jest bardzo liczna.

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego nadchodzącego tygodnia.
:)



36 komentarzy:

  1. Przepiękna wiosna!
    Zawsze takie niby proste, niepozorne hafty zabierają mnóstwo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow wow Violu, cudowna, zaciskam mocno kciuki i życzę wygranej Piękności ta wiosenka no śliczniutka panienka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ona piękna!!! Aż mam ochotę taką namalować, za haftowanie się raczej nie wezmę bo 11 miesięcy... o nie, to nie dla mnie, zbyt niecierpliwa jestem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już gdzieś ten haft, tylko w innej kolorystyce i bardzo mi się podobał :). Na zielono prezentuje się równie pięknie, tak wiosennie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki. Wiosna piękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta wiosenna panienka. Trzymam kciuki i życzę powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuudna!! Bardzo wiosenna :-) Trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow jest po prostu przecudowna. Powodzenia w konkursach trzymam mocno kciuki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta seria! Śliczne, wiosenne kolory.
    Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwialam Twoją pracę na fb. Jest piękna i bardzo optymistyczna :) może to dzięki kolorystyce? Super :) oczywiście trzymam kciuki z całych sił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się cała ta seria :) A Twoje wykonanie - cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna praca! Podziwiam za cierpliwość w jej wykonaniu!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu.
    I Kropka Design Team

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna! Kolory po prostu wymiatają.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna wiosna! Widać że pracochłonny haft i do tego wybrałaś drobną Aide. Ślicznie wygląda.
    Gratuluje ukończenia haftu i życzę powodzenia w wyzwaniach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. What a lovely green lady finish!! She looks fab, well done!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna pani wiosna-powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna zielona dama i fajnie, że dobrałaś do niej taką "surową" ramkę :).

    Trzymam kciuki za wyzwania :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam kciuki:)
    Ah.. a moja madame wiosenna lezy w zakamarkach komody jako ufok :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Violuś cudeńko, kolorki piękne zielenie takie energetyczne, wspaniała och aż słów brak :) Ja mam chrapkę na muzyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna madame, można sycić oczy zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudeńko, chylę czoła za cierpliwość i zdolności :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  22. hm... to komentowałam to czy nie? :o piękna wiosna i bardzo się cieszę, że już skończona ;) To teraz ostatni hafcik tej serii i finito!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo energetycznie wygląda. Czyli kolejny haft spadł z listy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam za taki talent! To jest prawdziwe dzieło, cudowne! Będę tutaj częściej zaglądać. Bloga dodaję do obserwowanych :) Zapraszam do siebie http://ninahscrapworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocza, prawdziwa Pani Wiosna! Ta zieleń jest niezwykle radosna, będzie wielką ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Haftowana wiosna jest przepiękna. Powodzenia w konkursie :)
    http://wharmonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Very nice project, thank you or sharing this with us at I KROPKA challenge :-)
    Katka DT I KROPKA
    www.katecrafts.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gorgeous! Only 4 shades?? It looks so effective! Good luck at the competitions, I hope you win both! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Soczyście śliczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj marzą mi się te panienki, ale wciąż czasu brak:(

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna! No cudo... Trzymam kciuki bo gra warta świeczki :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)