kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 17 lutego 2016

Bloom

z Clubu Winx. Nie pytajcie co to za klub ;) Nie mam pojęcia, czy to z książki, z kreskówki, czy z jakiejś gry. Ale było zapotrzebowanie, to wyszyłam. Skądinąd ładna to pannica:


materiał kanwa 14 ct. biała
nici mulina Ariadna
czas 8 godz.
rozmiar 43 x 62 krzyżyków




Zdjęcie tamborkowe: 




Przesyłam słoneczne pozdrowienia, bo choć za oknem dziś chłodnawo, to jednak słoneczko świeci.
:)



18 komentarzy:

  1. I o to właśnie chodzi aby umieć spełniać czyjeś marzenia :) Bardzo mi się podoba ta rudowłosa panna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale fajne to coś rude ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajka :D Ogladalam ^^ Fajowy hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie hafcik wyglada :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem na etapie bajek, ale ta ruda dziewuszka wygląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pannica świetna, hafcik cudny :-) Też nie wiem co to i kto to ale nie przeszkadza to w oglądaniu i podziwianiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kołderkowa Ciocia nie próżnuje :)
    Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. M.in bohaterka kreskówki :)
    Na pewno ucieszy miłośniczkę Winx.
    Violka <3 Jak liczysz czas haftowania?
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję :)
    Teresko, czas stawiania krzyżyków odmierzam normalnie, zegarkiem. Nawet tu: http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/2014/03/mechanik.html pokazywałam, jak wygląda u mnie kartka ze schematem - popisana właśnie liczbami oznaczającymi mierzony czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam zobaczyć, ale to nie dla mnie ja się zbyt miotam przy haftowaniu. Nawet, gdy usiądę na dłużej, to na pewno zapomniałabym o zapisywaniu czasu. Ja w ogóle wolno haftuję...Znajoma sobie zegar szachowy kupiła :) Może powinnam trenera moich wnuków zapytać, gdzie, jaki i za ile kupować dla chłopców i dla mnie przy okazji :)

      Usuń
  10. Nie znam, ale widziałam ostatnio w centrum handlowym na jakiejś imprezie dla dzieci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest Bloom😊

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)