kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

niedziela, 8 maja 2016

Zakładka z domkami

takimi tyci-tyci, ale za to kolorowymi i optymistycznymi:


materiał len naturalny 23ct.
nici mulina Ariadna
czas 1,5 godz.
rozmiar 29x31 + 20x16 krzyżyków


Domki w zbliżeniu:




Jeszcze chciałam pokazać mały rozmiar tej zakładki. Celowo zrobiłam ją nieco mniejszą, by pasowała do książek w formacie kieszonkowym, jakie przecież też czasem wpadają w nasze ręce:




Tuż przed zdjęciem z tamborka wyglądało to tak:




Zakładkę posyłam na wyzwanie zakładkowe u Adrianny - Home Sweet Home 
- banerek jest z prawej strony bloga:


***

Dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe komentarze.
Życzę wszystkim cudownego całego tygodnia!
:)



18 komentarzy:

  1. Świetna zakładeczka, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio u ciebie zakładkowo :) kolejne cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te zakładki :) Jak Ty w ogóle je robisz?

    OdpowiedzUsuń
  4. cudeńko, już w galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skromna, ale ja lubię taki spokojne projekty:) bardzo ładna, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładeczka jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna ciekawa zakładka :)Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosta a jakże wymowna :-) Śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna zakładka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie fajne inne zakladki. super. i ta niebieska w poprzednim poscie tez piekna

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)