kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 4 maja 2016

Zakładka z kwiatuszkami

drobnymi, niebieskimi, delikatnymi i bardzo ślicznymi. 
Ich nazwę zdradzi tekst z książki, którą znalazłam na półce mojej biblioteczki:


materiał len naturalny 23ct.
nici mulina Ariadna
czas 2 godz.
rozmiar 21x 60 + 16x5 krzyżyków


Zbliżenie na sedno sprawy:




Niezapominajki rozkwitały sobie tak:




Tą pracą rozpoczynam zabawę w SAL-u zakładkowym u Agnieszki - Kwiaty.
Banerek podlinkowany wisi też z prawej strony bloga.


Pozdrawiam słonecznie, deszczowo, burzowo i tak na zmianę.
:)



13 komentarzy:

  1. Piekna zakladka. Komuś sprawi wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zakładeczka ,pięknie prezentuje się na lnie !Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka przeurocza, niezapominajki jak żywe!
    U mnie wczoraj burza a dzisiaj piękny, słoneczny dzień. Aż chce się żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is a really pretty bookmark :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zakładka :-) Niezapominajki teraz tak cudnie kwitną...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zakładka :) I jak ślicznie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. delikatna i zwiewna - uwielbiam te małe cudeńka :) piękna Violu:) pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wierszyk nie kłamie, to naprawdę bajkowe kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna zakładka - taka delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna i taka delikatna zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna zakładka, bardzo delikatna:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna! Uwielbiam niezapominajki.

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli o mnie chodzi to ta jest moją NAJ!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)