kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 18 sierpnia 2016

Zakładka z piłką do rugby

adekwatnie do sportowych sierpniowych wieczorów, które spędzam kibicując olimpijczykom podczas ich zmagań w Rio de Janeiro:


materiał len naturalny 23ct.
nici mulina Ariadna
czas 2,5 godz.
rozmiar 28 x 28 + 18x5 krzyżyków


Tutaj tkanina rozpięta jeszcze na tamborku:




A Wy pasjonujecie się olimpiadą? Która z dyscyplin sportowych jest Wam najbliższa?
Ja przyznam, że pierwszy raz w życiu oglądałam mecze piłki ręcznej i... spodobały mi się, do tej pory wydawało mi się, że akcja dzieje się tak samo szybko, jak w hokeju na lodzie i nie widać, gdy piłka wpada do bramki ;)



32 komentarze:

  1. O, to bardzo dobra forma kibicowania;) Ja też oglądam i xxx. A najbardziej lubię te dyscypliny, w których odnosimy sukcesy:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zakładka!
    Niezmiennie zachwycam się Twoim tajemniczym sposobem na ich wykańczanie :)
    A z olimpiadą jest u mnie tak, że wszystko słyszę, ale niczego nie widzę - mąż ogląda na dole, a ja na górze robótkuję. Emocje są wszędzie tam, gdzie Polacy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z daleka widać, że zakładka wykonana przez Ciebie, masz swój styl! Bardzo podoba mi się materiał, na którym stawiasz krzyżyki! Sportowe hafty lubię, choć samą olimpiadą nie bardzo się interesuję. Myślę, że to wszystko się zmeni, bo na piłkę nożną też kiedyś byłam zamknięta a teraz oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też oglądam zmagania sportowców w Rio. Lubię oglądać kajakarstwo, siatkówkę... No, długo mogłabym wymieniać. Jeśli walczą Polacy, to rzucam wszystko i biegnę oglądać telewizję. Zakładka wpisała się w sportowy klimat, jest świetna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wowwwwwwww ale cudo! Gratuluję i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wowwwwwwww ale cudo! Gratuluję i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. kazda inna, a ile w nich Twojego serca - ogrom!!
    ja niestety nie oglądam....

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zakładka!
    ____________________________
    Pozdrawiam serdecznie, Ada!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna zakładka.
    Lubię oglądać skoki o tyczce, taka magia dla mnie. Wydaje się to takie łatwe i lekkie ale chyba każdy wie jak ciężko normalnie podskoczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!
    Oglądam piłkę nożną i sporty zimowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze perfekcyjnie wykonana. Z piłkarskich dyscyplin najbardziej lubię kosza. A olimpiadę śledzę haftując w wolnym czasie. Trochę zraziła mnie afera z dopingiem u naszych zawodników.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakladka super :-) Moj maz trenowal rugby i naogladalam sie tych meczy, ze juz nieraz mialam dosc, ale jest na co popatrzec :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejna świetna zakładka, super je wykańczasz :)
    Podczas Olimpiady kibicuję zazwyczaj naszym lekkoatletom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakładka rewelacyjna i taka na topie!!!😊 ja nie mam ulubionej dyscypliny ale cieszę każdym zwycięstwem 🏆

    OdpowiedzUsuń
  15. No, proszę, zakładka na czasie i ma w sobie to coś.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolejny cudny drobiazg Violu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne są te Twoje zakładki :) Nie mogę się na nie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie interesuję się sportem ,ale zakładeczka superowa

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejna fajna zakładka;)
    Podoba mi się jak wykańczasz swoje zakładki.
    Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna zakładka, perfekcyjnie wykończona.
    Polakom kibicowałam, nawet w nocy i strasznie mi przykro, że nie udało się ani siatkarzom, ani szczypiornistom; o innych "pewniakach" nawet nie wspomnę. Niech media na przyszłość powstrzymają się od liczenia medali przed zawodami, a niech poczekają na realne wyniki po zawodach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twoje zakładki Violu :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)