kategorie:

wszystkie (599) krzyżyki (388) zabawy (329) mix technik (104) kartki (42) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

piątek, 26 sierpnia 2016

Kolorowanie (tettigonia viridissima)

wciągnęło mnie. Tym razem użyłam kredek. I już wiem, że jednak wolę kolorować cienkopisami. Cała trudność polegała na pilnowaniu motywu szachownicy, co było dość monotonne - ale to dzięki temu obrazek nabrał głębi. Widzicie te tunele? Wygląda jakby owad zastanawiał się, który z nich wybrać ;)




Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, jakie tu pozostawiacie.
Buziaki dla Was!
:)



22 komentarze:

  1. Fajną masz zabawę, Violka!
    Kredki dają znacznie delikatniejszy efekt niż żelopisy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowe! Kolorowanie na pewno wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca:) Efekt niesamowity. Pasikonik cudny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt przestrzeni! Widać, że wciągnęło Cię na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :)
    No to przepadłaś z kretesem :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Efektowne i zapewne wciągające:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy efekt. Hipnotyzujący wręcz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no cudo Violu:) wow!! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglada :) fakt zywsze kolory sa przy cienkopisaxh ale tunel wydaje mi się lepszy dzieki użyciu kredek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, widzę. super! Wolę kredki, bo dają więcej możliwości,ale z cienkopisów..., też korzystam- mandale.Świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujący obrazek - aż zakręciło mi się w głowie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna praca, przyciąga uwagę... chociaż ja bym dodała cień pod konikiem :) ale bez niego też jest super!

    OdpowiedzUsuń
  13. robi wrażenie :) ja ostatnio przepadłam w mandalach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się twoje sięganie do natury!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, te kolorowanki mają coś w sobie. Gdyby tak czas można było rozmnożyć :)
    Świetny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja! Wygląda jak jakaś grafika, a nie ręczna robota! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Woww ale ciekawy efekt:) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)