kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

piątek, 9 września 2016

Zakładka z lilią

wyszła niezwykle delikatna:


materiał len naturalny 23ct.
nici mulina Ariadna
czas 3 godz.
rozmiar 27x48 + 17x5 krzyżyków


Przy dobieraniu kolorów nici miałam dylemat, czy iść w róż, czy fiolet... Zwyciężył fiolet bo napis miał być fioletowy, według życzenia pani Igi. Chyba wyszło zgrabnie, zamawiającej też się podoba, bo wraca do mnie już po raz czwarty. Miło się z Nią robi interesy :)


Jak kwiat, to lato, więc zakładka leci do Adrianny - banerek jest też z prawej strony bloga:




Ależ mamy upalny tydzień, weekend też się tak zapowiada. Korzystacie ze słońca, czy chowacie się w cieniu? Ja raczej unikam słońca, ale na chwilę na balkon wyjdę powyszywać.
:)



30 komentarzy:

  1. Zakładka piękna, elegancka! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zakładka, Violka!
    Jest taka subtelna :)
    Miłego weekendu życzę i bardzo cieszę się ze słoneczka - trzeba się jeszcze wygrzać przed jesienią i zimą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Violu śliczna zakładka! pięknie wykończona :) czy usztywniasz ją jakoś? obszywasz sznureczek? bardzo jestem ciekawa Twojej techniki.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna taka delikatna i kobieca :).

    Ja wolę chłodniejsze dni ale jadę w niedzielę na wycieczkę, to cieszę się, bo przy słoneczku wychodzą ładniejsze zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładeczka śliczna ,niezwykle delikatna !Ja nie lubię lata z powodu upałów.Miłego wyszywania w cieniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka rzeczywiście wyszla delikatnie i uroczo. Sliczna.
    Ja się cieszę, że jest słońce, ale za samym upałem nie przepadam.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna zakładeczka...bardzo delikatna i elegancka:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Z taką piękną zakładką czytanie stanie się jeszcze przyjemniejsze.
    Czy lubię przebywać na słońcu? Bardzo, ale co najwyżej 30 min, potem zmykam do cienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. no pięknie :) kolorki są dobrane cudnie, podkreślają misternie wykonany hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Very pretty stitching and finishing.
    This adorable little bookmark will definitely come in handy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyszła cudownie !!! piękne sa te Twoje zakładki - chyba każdy z wiekszą przyjemnością sięga po książkę, gdy ma taką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna lilia,a zakładka jest doskonała:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna, delikatna i bardzo subtelna. Cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiałam jej delikatność na fb. Cudo jest!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna i bardzo elegancka praca

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta zkladka jest po prostu piękna cudowna idealna delikatna słowem wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wykonana. Taka delikatna i dopracowana w 100%

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zachwycona Twoimi zakładkami, są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna i delikatna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekna i taka elegancka:) Podziwiam!<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna i klimatyczna zakładka , do tego starannie wykonana :):)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)